Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Čini se kako je i Sony krenuo u pohod na tržište pametnih naočala.


Bez dvojbe, Google ima najveću prednost na tržištu tzv. “nosivih gadgeta” iz razloga što je prvi izašao sa svojim naočalama i ima razvijen softver koji mogu ugraditi u njih, plus uz sve to imaju jako dobar PR.

Vezani članci Cure s naočalama Muškarci pokazali licemjerje: Donedavno su ih ismijavali zbog naočala, a sad ih više i ne gledaju u oči Naočale im odlično stoje Nemaju veliku dioptriju, ali to nadoknađuju velikim okvirima

No, konkurencija niče svakim danom sve više. Već smo ranije vidjeli da se dosta tehnoloških divova okrenulo izradi nosivih gadgeta bilo da pričamo o pametnim satovima ili pametnim naočalama. Google ne samo da ima razvijene naočale već uskoro kreće na tržište s njima, stoga ima veliku prednost naspram ostalih.

>> VIDEO Ovako izgleda pogled kroz naočale BUDUĆNOSTI!

No, Sony je blizu i ima drugačije viđenje. Patent pokazuje kako je Sony zamislio naočale a koje se po mnogočemu razlikuju od Googleovih, prvenstveno po tome što Sony želi dva zaslona, odnosno po jedan za svako oko, dok Google ima samo jedan. Također, Sony ima ugrađene slušalice, dok to nije slučaj kod Googlea, a isto tako leće su pomične kako bi ih korisnik lakše prilagođavao u svrhu ugodnijeg korištenja.

Vjeruje se kako će uređaj prikazivati sliku u 2D-u. Sony nije početnik u ovim gadgetima pa tako već ima razvijen uređaj za kućnu upotrebu HMZ-T2 Personal 3d Viewer, odnosno uređaj za proširenu stvarnost.

Može li i hoće li Sony objaviti ovaj uređaj ili samo želi zaštiti svoje ideje za sada nije poznato, no svakako će biti zanimljivo pratiti razvoj “nosivih gadgeta”.

Powered by ZIMO

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju