Istraživanje je provedeno na uzorku od 5000 putnika od kojih je 58 posto izjavilo kako u posljednje vrijeme više povjerenja imaju u internetske "recenzije" hotela nego u broj njihovih zvjezdica
Kako se moglo i očekivati, komentarima na Internetu više vjeruju mladi ljudi dok stariji i dalje više povjerenja imaju u zvjezdice.
I vlasnici hotela, pogotovo u Velikoj Britaniji, u posljednje vrijeme razvijaju web stranice na kojima je moguće komentirati njihove usluge jer smatraju da će im to pomoći u daljnjem razvijanju posla i donijeti veću posjećenost.
Najčitanije
-
Iz minute u minutu
UŽIVO Majka nestale djevojčice Danke ponovno na ispitivanju u policiji: "Strah je sve veći, jedino u ovome vidim nadu"
-
Nestala u utorak
U BiH uhitili trojicu koji su tvrdili da imaju informacije o malenoj Danki, nevjerojatno je što su izjavili nakon uhićenja
-
ugrožavanje istrage
MUP se oglasio o nestanku male Danke, uputio važan apel