Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Ured Visokog predstavnika za Bosnu i Hercegovinu odbacio je tvrdnje člana Predsjedništva BiH Nebojše Radmanovića da je tekst Daytonskog sporazum izmijenjen neprimjerenom intervencijom nekadašnjeg Visokog predstavnika Carla Bildta.


Glasnogovornik OHR-a Mario Brkić izjavio je u Sarajevu kako se interveniralo samo zbog tiskarske pogreške koja je naknadno opažena.

Vezani članci Slika nije dostupna Vozač je izgubio nadzor, kvar još nije isključen Slika nije dostupna Radmanović: Mesić 'huška' protiv Republike Srpske

Kazao je kako je zbog te pogreške postojala zabuna oko toga kada Predsjedništvo BiH treba odlučivati konsenzusom, odnosno u kojim slučajevima odluke donosi državni vrh, a u kojim ostala tijela središnje vlasti BiH.

Radmanović i njegovi pravni stručnjaci drže kako je Bildtovom intervencijom Predsjedništvu namjerno uskraćen dio ovlasti koje bi ono moralo imati.

'Nema nikakve zavjere', izjavio je Brkić komentirajući tvrdnje iz Radmanovićeva ureda.

On je podsjetio kako je OHR na vrijeme izvijestio Predsjedništvo BiH o korekcijama koje valja obaviti te da se tome nikada nitko nije protivio.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju