Princeza Diana
Princeza Diana Foto: Profimedia

Britanski ministar pravosuđa u petak je rekao da ništa ne poduzeti glede načina upravljanja BBC-jem, javnom radiotelevizijom financiranom novcem poreznih obveznika, više nije opcija nakon otkrića kako je taj medij došao do intervjua s princezom Dijanom.


Izjava ministra Roberta Bucklanda uslijedila je nakon otkrića da se do bombastičnog intervjua s princezom Dianom 1995. godine došlo obmanom.

Istraga koju je vodio bivši sudac John Dyson zaključila je da se novinar BBC-ja Martin Bashir poslužio obmanom i lažnim bankovnim izvadcima kako bi princezu Dianu privolio na intervju te da je nakon toga BBC "nažalost bio neučinkovit" u istrazi njegovih postupaka. Ministar Buckland za Times Radio kazao je da taj slučaj postavlja pitanja o tome kako se vodi javna radiotelevizija.

"Ništa ne poduzeti ne čini mi se kao opcija, imajući na umu ozbiljnost svega što je sudac Dyson otkrio", kazao je ministar. BBC je otvorio istragu u studenom prošle godine nakon što je Charles Spencer, brat princeze Diane, rekao da je bio zaveden krivotvorenim dokumentima i drugim prevarama kako bi upoznao Bashira i tadašnju suprugu princa Charlesa.

Princ Philip i princeza Diana - 2 Princ Philip pokušao je sakriti ove detalje svog odnosa s princezom Dianom, no ipak mu nije uspjelo!

Princ Harry i princeza Diana Poznat je točan iznos novca koji je princ Harry naslijedio od majke Diane, riječ je o pozamašnoj svoti

Spencer je objasnio da ga je Bashir uvjerio da nagovori Dianu na intervju jer mu je rekao da ju prisluškuju tajne službe i da su dva visoka savjetnika plaćena za informacije o njoj.

Bashir se ispričao, ali je rekao kako ne vjeruje da su lažni papiri uvjerili Dianu da pristane na intervju. "Iako BBC ne može vratiti vrijeme nakon četvrt stoljeća, možemo se danas potpuno i bezuvjetno ispričati", kazao je u četvrtak čelnik BBC-ja Tim Davie.


 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju