Gotovo 10 godina Zemlji se nije više približio drugi asteroid.

Na Noć vještica blizu Zemlje proći će asteroid promjera 300 to 470 metara, a bit će to najbliži 'susret' od 2006. godine.

NASA je objavila kako će asteroid zvan 2015 TB145, koji je otkriven tek prije tri tjedna, juriti brzinom od 125 tisuća kilometara na sat na udaljenosti od oko 500.000 kilometara od našeg planeta. Nema nikakvog straha od potencijalnog sudara niti rizika za Zemlju, poručili su iz NASA-e.

Vezani članci Slika nije dostupna Iznimna prigoda za zaljubljenike u Svemir: Asteroid od 600 m prolazi blizu Zemlje Slika nije dostupna "OVO SE KREĆE VRLO, VRLO BLIZU NAS" Između Zemlje i Mjeseca u ponedjeljak je prošao veliki asteroid

NEZAMISLIVO VELIKA Iako je ne vidimo, ona se ipak tamo nalazi

Posljednji put kada je asteroid značajnije veličine bio ovako blizu Zemlje je 2006. godine, a sljedeći bliski prolazak za neki poznati veliki asteroid očekuje se 2027. godine. Tada bi asteroid 1999 AN10 trebao proći na manje jedne lunarne udaljenosti, piše IBT.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju