Vrtoglavi iznos

FOTO Barry ide na aukciju: Izuzetno je dobro očuvan, mogao bi premašiti milijun eura

Aktualno Galerija Kostur dinosaura Kostur dinosaura Foto: Afp Kostur dinosaura Kostur dinosaura Foto: Afp Kostur dinosaura Kostur dinosaura Foto: Afp Kostur dinosaura Kostur dinosaura Foto: Afp +1 Kostur dinosaura Galerija 1/6 >>
Neobično dobro očuvan kostur dinosaura, Camptosaurusa poznatog kao Barry, koji potječe iz kasnog jurskog razdoblja od prije nekih 150 milijuna godina, idući će mjesec ići na prodaju u Parizu.

Gotovo cijeli kostur dinosaura bit će prodan na aukciji u Parizu sljedećeg mjeseca. Camptosaurus star 150 milijuna godina otkriven je 1990-ih u američkoj saveznoj državi Wyoming. Nazvan je Barry po Barryju Jamesu, paleontologu koji ga je pronašao. Stručnjaci kažu da je kostur izuzetno dobro očuvan.

Pročitajte i ovo Ilustracija Uhitila ga policija Užas u susjedstvu: Muškarac silovao tri žene i sve snimio

Očekuje se da će postići do 1,2 milijuna eura na aukciji u hotelu Drouot 20. listopada. Barry potječe iz kasnog jurskog razdoblja, visok je 2,1 m i dugačak 5 m. Alexandre Giquello iz aukcijske kuće Hotel Drouot rekao je da je neobično vidjeti tako netaknut kostur dinosaura, prenosi BBC.

Pročitajte i ovo Ilustracija Imaš pravo, ostvari ga Imate sudski postupak koji stoji godinama i ništa se ne događa? Otkrijte što sve možete učiniti

Pročitajte i ovo Šteta od potresa na zgradi - 1 Izgrađena tek jedna kuća Grad zaboravljen nakon potresa: "Neka se zamijene sa mnom, a ja sa svojom obitelji 10 dana u njihovim vilama"

"Lubanja je gotova 90 posto, a ostatak dinosaura 80 posto", rekao je. Prodaja fosila dinosaura je rijetka, a svake godine u svijetu se odvija samo mali broj fosila dinosaura, iako su neki stručnjaci izrazili zabrinutost zbog toga što će primjerci dospjeti u privatne ruke.

Pročitajte i ovo Snimka nadzorne kamere - 2 Sretan kraj Običan dan na poslu Tihomiru se pretvorio u pakao: Kamere su sve snimile, uključila se policija, a pomogli su i građani

U travnju je Tyrannosaurus rex prvi put prodan na dražbi u Europi. Profesor Steve Brusatte, stručnjak za dinosaure sa Sveučilišta u Edinburghu, tada je rekao da je zabrinut da bi kosturi, koji su znanstveno vrlo vrijedni, mogli nestati u trezorima privatnih kolekcionara.