Istraživanje je pokazalo da se avion popeo na visinu od 11,5824 metra kada je došlo do kvara zbog čega se avion srušio u Atlantski ocean, piše CNN. U izvješću se navodi da su senzori tada prestali raditi, a pad aviona u more trajao je više od 4 minute, koliko su se piloti borili da zadrže kontrolu nad njim.
'Zbog vremenskih neprilika prestali su raditi senzori brzine i avion je otišao previsoko. Pilot više nije mogao vratiti avion na propisanu visinu zbog vremenskih neprilika', pojasnio je Richard Quest, CNN-ov stručnjak za zrakoplovstvo.
Francuska agencija za zrakoplovnu sigurnost (BEA) objavila je u petak neke detalje nesreće nakon što su pregledane crne kutije. Podaci iz crnih kutija pokazuju da kapetan nije bilo u kabini kad su počeli problemi te da su mjerači brzine pokazivali pogrešne podatke. U vrijeme kada je kapetan izašao iz kokpita i otišao se odmoriti, kopiloti su primijetili da instrumenti pokazuju različite podatke o brzini.
>> Pronađena druga crna kutija iz zrakoplova Air Francea
>> Audio snimka posljednjih 2 sata Air Franceovog leta 447 je netaknuta
'Doslovan pad aviona je užasavajući, a ovaj je avion upravo doslovno pao s neba', dodao je Richard Quest. Stravična se nesreća dogodila 1. lipnja 2009, godine, a poginulo je svih 228 putnika.
-
Iz minute u minutu
DP završio prve razgovore sa svim opcijama: "Predočili su nam broj zastupnika koji ih podupire, mi od svojih načela ne odustajemo"
-
Nastavak sukoba
Selak Raspudić o raskolu u Mostu: "Zbog Miletića sam odustala od liste za europske izbore, ali nije samo on u pitanju"
-
marsovski prizori
FOTO Nestvarni prizori u Grčkoj: Ova nepogoda mogla bi doći i do Hrvatske