Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Sve popularnije

Znate li kako ljetuje svaki četvrti turist u Hrvatskoj?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Svaki četvrti turist na ljetovanje dolazi u neki od hrvatskih kampova. Nekadašnji simbol odredišta za goste slabije platežne moći posljednjih je godina postao odabir imućnijih turista.

U potrazi za pustolovinom, sve manje odabiru apartmane ili vikendice, a pravo bogatstvo ulažu u skupocjene kamp kućice! Putujuće vile na Jadranu su sve brojnije. U luksuzu na 4 kotača uživa i belgijska obitelj. 'Najskuplji kamper stoji čak više od milijun eura i to je zaista vrhunac. Mi smo željeli udobnost i prostranost. Za njega smo potrošili 150 tisuća eura', kaže turist Ronny van Willen.

Pročitajte i ovo Ljetovanje - 3 Ljeto je sve bliže Mnogi već planiraju godišnji odmor, a čini se da će trebati podebljati budžet: "Pred nama je rekordna sezona" Letovi - 2 Problem za cjelogodišnji turizam Ima turista, ali nema letova: "Ako već nemamo infrastrukturu za vlakove, onda bismo morali imati avionske linije"

Udoban smještaj, poseban dizajn i najbolja oprema. A za taj novac mogli su si priuštiti stan iz snova. 'Nismo to htjeli jer ovako možemo ići gdje god poželimo i kada odlučimo. To je puno bolje nego biti stalno na istom mjestu, u apartmanu ili hotelu', dodaje Ronnyjeva supruga Sonia.

Hrvatski kampovi čine čak četvrtinu smještajnih kapaciteta. Broj gostiju raste svake godine. 'To su ljudi koji su kamping odabrali i kao, može se reći, jednu životnu filozofiju. Oni bi vjerojatno ovdje mogli kupiti i nekakvu nekretninu, ali ne. Oni baš žele biti u kampu', naglašava Ivo Bobić, voditelj prodaje i marketinga kampa.

Upravo zato procvjetao je elitni kamping turizam. Nekad sveprisutni šatori danas su sve rjeđi. 'Kampiranje nije jeftino, ali pazimo na kvalitetu koja treba opravdati cijenu', kaže kamper Peter. 'Nije kao nekad. Ponuda se proširila, konkurencija je velika i kampovi su sve bolji', ističe Davide, još jedan strani kamper.

Samim time promijenili su se i trendovi. 'Pojavio se izraz glumping, kao složenica od glamura i od kampinga. Radi se o ljudima koji su imućniji i žele u kampu imati sav mogući luksuz. Nema što nema, takoreći, vjerojatno puno toga nego što mnogi imaju u svojim kućama', pojašnjava Bobić.

Različitost je, čini se, sve više na cijeni. Ako ne po luksuzu, onda barem - po originalnosti.
 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene