Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Zašto uvijek dati prednost ovlaštenim servisima?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zato što je automobil najčešće druga najveća investicija u životu većine ljudi i metalni član obitelji na kojeg se uvijek morate moći osloniti, ne može se dovoljno puta naglasiti koliko je važno redovno ga održavati, a savjet onoga koji je vaš model proizveo najpametniji je koji ćete ikada dobiti. Evo zašto proizvođači preporučuju kontrolu i popravak automobila u ovlaštenim servisima i izbjegavanje raznoraznih „stručnjaka“ pod svaku cijenu.

Iako savjet vašeg prijatelja o majstoru „koji može pogledati“ i „koji ti to riješi za male pare“ može zvučati primamljivo, budući da je automobil s vama najčešće jedan duži period svakako treba prije bilo kakve odluke u obzir uzeti pitanje kako će njegova usluga dugoročno utjecati na njegovo stanje. Sigurni smo i da brojni od vas nemaju nužno loša iskustva s mnogima, no niz je razloga zbog kojih je pametno razmisliti o ovlaštenom servisu koji je s razlogom dobio takav status i kojemu sami proizvođač vjeruje da može pratiti visoko postavljene standarde i koji osigurava korištenje originalnih rezervnih dijelova neupitne kvalitete.

Pročitajte i ovo PR Peugeot servisi Zimski pregled Peugeot vozila Stručnjak za bojlere Neno Kuzman o trovanju - 5 VEĆA SIGURNOST Stručnjak pojašnjava što učiniti kako bi vlasnici bojlera bili sigurni i koji su najčešći problemi: "Ljudi misle da je sve ok kada je bojler zatvoren bijelim poklopcem"

Počevši od prve faze koja slijedi nakon ostavljanja vašeg automobila u rukama mehaničara, u Renaultovim ovlaštenim servisima možete biti bezbrižni jer sa stopostotnom sigurnošću znate da se zaposlenici oslanjaju na originalni dijagnostički uređaj pri utvrđivanju problematike. Već pri samoj analizi kvara kod mehaničara koji nemaju certifikat može zapeti zahvaljujući uređajima koji mogu prikazati netočnu ili djelomičnu dijagnozu, što pak na kraju može dovesti do nepotrebnih troškova i još veće štete na vozilu.

Jeste li se nekada našli u situaciji da rješenja za vaš problem nema, bar je tako mehaničar to predstavio? Djelatnici ovlaštenog servisa u tom se slučaju obraćaju Tehničkom centru na lokalnoj i centralnoj razini s ciljem rješavanja bilo kakvih nedoumica, do kojih na prvom mjestu ne bi ni trebalo doći jer je tu pravilnik koji propisuje najmanje 14 dana u godini edukaciju u Tehničkom centru, a otvorena je i mogućnost dodatnog on-line školovanja, pristupa tehničkim podacima i „how to“ video zapisima koje propisuje centrala. Znanje koje je potrebno posjedovati kako bi se kvalitetno obavila usluga mehaničarima u ovlaštenim servisima doista je na pladnju, s obzirom na pristup svim dokumentima vezanim uz održavanje, preporučenim rezervnim dijelovima i postupcima održavanja vozila.

Treba li uopće naglašavati da majstori koji popravljaju „na divlje“ nisu specijalizirani za jednu vrstu vozila i kako bi naivno bilo vjerovati da mogu poznavati vaš automobil jednako dobro i shodno tome pružati jednaku kvalitetu usluge? Stoga, jedini savjet koji zbog navedenih argumenata ima smisla je predati automobil u ruke nekome tko dobro poznaje mrežu, na vrijeme je pripremljen i školovan za popravak svakog novog modela, motora i mjenjača, te je osim za pojedinu marku specijaliziran i za određeni segment – mehaniku, limariju, elektriku ili pak elektroniku. Jamstvo koje ćete dobiti na ugrađene rezervne dijelove i rad svakako će pomoći da sljedeće putovanje dočekate opušteni znajući da nema rizika po pitanju kvalitete, a time ni potrebe za ponovni odlazak u servis i trakavice koja vam može zagorčati život.

Više informacija pročitajte na: Servis i održavanje vozila

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene