Osim što se gradila rekordnih dva i pol desetljeća, četiri i pol kilometra ove ceste stajala su 250 milijuna kuna.
Podijelite
Brza cesta Solin-Klis gradi se već 25 godina, ali od ovog vikenda konačno će biti otvorena u punom profilu. Posebno je važna za splitsko područje, kojem gravitira i do 200 tisuća ljudi - kao jedina veza s autocestom prema Zagrebu.
Tijekom ljeta napokon će se smanjiti velike gužve, kao i brojne nesreće, od kojih su mnoge u ovih 25 godina bile sa smrtonosnim posljedicama. U nedjelju će i službeno biti puštena u promet.
Ušminkava se i stara dionica. To je jedna od najprometnijih i najzahtjevnijih cesta u državi, s tri tunela i devet nadvožnjaka.
Službeni naziv prometnice je brza cesta. No, za gradnju se ne može reći da je sve išlo brzo.
Počela se graditi još prije dvadeset pet godina da bi se već 1993. gradilište zatvorilo. Projekt je ponovno pokrenut 1998. i godinu dana nakon otvoren istočni dio ceste. Prije devet godina najavljena je gradnja ostatka brze ceste da bi se konačno sve završilo ovih dana.
Koliko je skup projekt govori i podatak da su četiri i pol kilometra stajala 250 milijuna kuna. A mještanima Splita i okolice ovo će, kažu, puno značiti.