Obavijesti Video Pretražite Navigacija
'Odmor iz noćne more'

Evo kako je Porezna objasnila zašto su zatvorili pa otvorili hotel

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
'Nedužni gosti morali su ispaštati zbog neodgovornih i nesavjesnih postupaka vlasnika hotela ', stoji u priopćenju Porezne uprave.

Nakon što je u srijedu Porezna uprava zatvorila hotel Libra u Senju pa ga nakon nekoliko sati ponovno otvorila, brojni gosti su objekt već napustili te im je nanešena određena šteta.

Pročitajte i ovo Ilustracija Dobre vijesti Objavljeno kad stiže povrat poreza: Nadležna uprava otkrila detalje Slika nije dostupna Gosti već otišli, hranu podijelili TKO JE OVDJE LUD? Porezna otpečatila hotel koji je jutros zapečatila

Stoga je Porezna uprava tijekom četvrtka izdala priopćenje na svojim stranicama u kojima se izjasnila oko cijelog slučaja, a priopćenje prenosimo u cijelosti.

>> Ministar tuirizma Darko Lorencin komentirao slučaj hotela Libra u Senju

'Ministarstvo financija, Porezna uprava izražava žaljenje što su turisti, ali i sveopća hrvatska javnost morali biti svjedoci posljedicama zbog postupaka jednog neodgovornog i nesavjesnog poduzetnika.

Zbog velikog interesa javnosti i niza neistina o radu Ministarstva financija, Porezne uprave sukladno članku 8. stavku 12. Općeg poreznog zakona, objavljujemo pravo činjenično stanje o postupcima nadzora kod poreznog obveznika MALIŠA d.o.o.

Porezni obveznik je dopisom od 17. lipnja 2013.g. upoznat sa odredbama Zakona o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi, kojim se poziva da se izjasni zašto nije postupio po istom. Očitovanje nikad nije dostavljeno.

Zapisnikom o obavljenom nadzoru od 19. lipnja 2013.g. konstatirane su nepravilnosti u radu poreznog obveznika MALIŠA d.o.o. U Zapisniku o obavljenom nadzoru utvrđeno je da porezni obveznik na vrijeme ne izvršava svoje obveze. Također je utvrđeno da je porezni obveznik dužnik koji ima dug od 883.080,76 kn. Isti nije dostavio prijavu poreza na dobit niti PDV-k za 2012.g., kao ni obrasce za 2013.g. bez obzira na pozive i opomene upućene od nadležne ispostave Porezne uprave, tako da je njegov dug u stvari i veći.

Poreznom obvezniku je dan rok u kojem treba podmiriti svoj porezni dug inače će se u protivnom postupiti temeljem čl. 130. Prekršajnog zakona te izreći zabrana poduzimanja određene poduzetničke aktivnosti kao mjera opreza.

Porezni obveznik je Zapisnik o poreznom nadzoru zaprimio putem Hrvatske pošte dana 2. srpnja 2013.godine. Porezni obveznik je imao pravo podnijeti prigovor na Zapisnik u roku od pet dana od primitka zapisnika. Prigovor na Zapisnik Područni ured Gospić zaprimio je 7. kolovoza 2013.g.

Slijedom navedenog, porezni obveznik je bio upoznat, od 2. srpnja 2013.g, sa činjenicom da ako ne podmiri svoje porezne obveze, da će mu biti izrečena Naredba o privremenoj zabrani obavljanja djelatnosti. Unatoč tome, porezni obveznik je nastavio nesmetano raditi a u Poreznu upravu se javio tek 1. kolovoza 2013.godine. Ignoriranje zakona nažalost se manifestiralo nezadovoljstvom gostiju hotela. Iz svega je vidljivo da je porezni obveznik iskoristio i svoje goste i javnost navodeći ih na pogrešne zaključke.

Također napominjemo da je nad poreznim obveznikom Trgovački sud u Rijeci je rješenjem Posl.br:7 St-236/12-8 od 06. prosinca 2012. pokrenuo prethodni postupak za utvrđivanje uvjeta za otvaranje stečajnog postupka, koji do danas nije okončan i nije od utjecaja na postupak koji vodi Porezna uprava.

Vlada Republike Hrvatske uložila je u 2012. i 2013. godini, a i dalje ulaže, iznimne napore u pomaganje oporavka gospodarstva, a najviše se zalagala za smanjenje nelikvidnosti i porezne evazije.

Uz to, Ministarstvo financija je pomoglo gospodarstvenicima Zakonom o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi te odobrenjem tri reprograma poreznog duga.

Slijedom navedenog, porezni obveznik imao je niz mogućnosti za podmirenje i reprogramiranje svojeg poreznog duga, tako da izjave da je Ministarstvo financija, Porezna uprava „kruta“ u naplati poreznih dugova ne odgovaraju činjeničnom stanju.

Do ponovnog otvaranja hotela došlo je iz razloga što je postignut dogovor sa poreznim obveznikom tj. dan mu je rok od 8 dana za podmirenje cjelokupnog dugovanja. Dogovor je postignut zbog svih nedužnih gostiju hotela koji su morali ispaštati zbog postupaka vlasnika hotela.

U slučaju da porezni obveznik, u danom roku ne postupi prema dogovoru, Porezna uprava će postupiti temeljem članka 130. Prekršajnog zakona.

Ministarstvo financija, Porezna uprava smatra da nepoštivanje zakona i neizvršavanje poreznih obveza u nepravedan položaj dovodi sve one poduzetnike koji poštuju zakon i izvršavaju svoje obveze unatoč teškoj gospodarskoj situaciji i bez obzira na godišnje doba
', stoji na stranici porezna-uprava.hr.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene