Na graničnom prijelazu Macelj, u terminalu za prijavu robe, čekalo je 100-tinjak vozača po osam, a neki čak 24 sata. Gladni su, žedni i što je najgore od svega, ne znaju kada će završiti njihove muke. Trenutačno se čeka 2 i pol sata. Na Bregani se poslijepodne čekalo 6 sati, a na prijelazu kod Čakovca 9 sati. Vraćanjem na papirnati sustav, gužve na Bregani su riješene.
Carinska je uprava uvela novi sustav kontrole za teretna vozila, e-Carina, koji je trebao olakšati prolaz preko granice bez problema. No, do problema je došlo zato što svi vozači nisu uknjiženi u sustav, pa se taj dio posla mora obavljati ručno, što je uzrokovalo golemu gužvu koja se u Sloveniju proteže 5 km.
U stvaranju gužve pripomogli su i tehnički problemi, naime, novi sustav padao je skoro svakih pet minuta. Nakon današnjeg iskustva može se zaključiti da ni carinski djelatnici, koji su prošli jednogodišnju obuku za novi sustav, nisu adekvatno pripremljeni.
'Carinski djelatnici daju 150 posto od sebe kako bi što prije raščistili gužvu, neki su čak povučeni s godišnjeg odmora na posao', rekla je tijekom Dubravka Fekić, iz carinskog sindikata RH.
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."
-
oglasila se kontrola zračne plovidbe
Avion satima letio nisko nad jednim dijelom Hrvatske: "To je ljudima moglo biti čudno"