Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Zato što sam čudo života

Novi identitet brenda: društvo Merkur osiguranje uključuje čudo života - čovjeka u svoj brend

PR
PR Foto: PR
Danas je Merkur osiguranje javnosti predstavilo aktualizirani identitet brenda s novim logo-tipom. Time tvrtka pokazuje snažan stav o čudu života- čovjeku te naglašava svoj identitet koji na razini Grupe postoji još od 1798. godine – jasnim bojama, dinamikom u logotipu i fokusom na čovjeka.

Merkur osiguranje naglašava svoje osnovne vrijednosti novim identitetom brenda te stavlja fokus na tradiciju koja čini okosnicu Merkur grupe od 1798. godine. Time se čudo života i njegove potrebe pozicioniraju tamo gdje im je od samog početka i mjesto. „Ne osmišljavamo svoj identitet iznova. Štoviše, sada otkrivamo svoje korijene”, izjavio je Ingo Hofmann, predsjednik Nadzornog odbora Merkur osiguranja. „Naša suština, a time i snaga, koje se isprepliću kroz povijest našeg društva dugu 223 godine, sada su opiplji-vije i konkretnije u novom identitetu brenda nego ikada prije.

Novi korporativni dizajn, naglašen logotip i jasne boje

Identitet brenda unaprijeđen je na suvremen način u skladu s kulturom poduzeća, čiji je cilj timsko razmišlja-nje, agilan pristup poslu i transparentna komunikacija. Društvo Merkur osiguranje naglašava vlastite predno-sti logotipom koji pokazuje nove akcente, jasnim bojama i figurom čovjeka koji je u pokretu.

PR PR Foto: PR

Robert Vrca, predsjednik Uprave Merkur osiguranja: „Vizualno otkrivamo ono što izražavamo u svojim vrijed-nostima, ono što pružamo svojim klijentima i zaposlenicima: slobodu i samoodređenje. Čovjek je oduvijek bio u fokusu Merkur osiguranja i čini okosnicu našeg poslovanja, u Austriji od 1798. godine, u Hrvatskoj već 25 go-dina. Uz to još više naglašavamo ono što je u središtu naših misli i našeg djelovanja: čovjeka i njegovu sigur-nost, a ne sebe kao poduzeće.

 

„Zato što sam čudo života”

U budućnosti će se svijet boja društva Merkur sastojati od triju osnovnih nijansi: neutralne bijele, bogate zelene i moderne sive. Font natpisa također se uklapa u narativ, i to tipografijom koja simbolizira jednostav-nu eleganciju i suvremenu preciznost. Odnos prema čudu života- čovjeku, koji se temelji na osnovnom soli-darnom stavu osiguranja, provlači se poput niti kroz cjelokupni identitet brenda na tržištu. U tu svrhu Merkur mijenja svoju perspektivu, a slogan brenda postaje jednako snažan i raznolik kao i sam život: „Zato što sam čudo života”.

PR PR Foto: PR

Bečka agencija Arts & Crafts okupljena oko direktora Toma Krutta i Gerda Haselsteinera odgovorna je za kreativnu realizaciju glavne ideje i novog identiteta brenda. Od 1. lipnja, 2021. godine društvo Merkur osigu-ranje prisutno je s novim imidžom u tiskanim i online medijima te s TV spotom.

Dodatne informacije i slike potražite na internetskoj stranici https://www.merkur.hr/novosti

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene