Savjetuju kako bi trebalo provjeriti kvalitetu asfalta na Dalmatini, ali i zaštitne ograde. Zbog propusta, autocesta pri jačoj kiši postaje vrlo opasno klizište. Krivnja za stravične prometne nesreće nije isključivo na vozačima, zbog štednje u izradi asfalta često se koristi nekvalitetan agregat bogat vapnencem.
Pročitajte i ovo
Identitet još nepoznat
Dnevnik Nove TV doznao što je uzrokovalo smrt vozača netom prije nego što se zaletio u benzinsku postaju na A1
Tragedija na A1
Ne zna se tko je izgorio: Policija objavila detalje užasa na benzinskoj pumpi, traže pomoć svjedoka
Površinski sloj asfalta nema dovoljnu otpornost, poručuju stručnjaci, dok iz Hrvatskih autocesta nisu htjeli pred kamere.
Telefonom odbacuju optužbe tvrdeći da projektant određuje koji će se asfalt postaviti, a prije samog početka radova mora se proći atest kod specijalne komisije koju čine stručnjaci iz Ministarstva graditeljstva i Ministarstva prometa i infrastrukture.
Iz ministarstva graditeljstva, odgovorili su nam da se o ovom pitanju ne smatraju odgovornima, dok iz Kalmetinog resora nisu odgovorili. Da su i vozači primijetili problem klizišta, najbolje svjedoči priložena snimka. Naime, za vrijeme jake tuče autocestom je bilo toliko nesigurno voziti da su se automobili jednostavno zaustavljali sa strane.
U Hrvatskoj je dosad asfaltirano 1.412 kilometara autocesta. Poskupljenjem materijala i radne snage u cestogradnji prosječna cijena kilometra autoceste popela se na vrtoglavih sedam milijuna eura.
Ugrožava li vapnenac uistinu kvalitetu najljepše hrvatske prometnice? Stručnjaci tvrde da bi vrlo jednostavnim mjerenjima državni inspektorat, trebao čim prije utvrditi.
Više o ovoj temi saznajte u video prilogu.