Popularizacijski simpozij održava se od 21. do 24. travnja, a s obzirom na epidemiološku situaciju organizatori su pokazali odgovornost i omogućili svima zainteresiranima praćenje programskog sadržaja izravnim prijenosom putem Facebook stranice Kreativna riznica i YouTube kanala Institut Andizet.
Pročitajte i ovo
Novo ruho
Jedino je u ovom gradu privatnik upravljao parkingom, a sad je stigla velika promjena: Ima i iznenađenje za građane
zimske radosti
FOTO Najveći grad Slavonije prekrile snježne pahulje: "Ne sjećam se kada je zadnji put padao u studenom..."
Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku, na svečanom otvorenju pozdravio je sve pratitelje i istaknuo ovogodišnju temu Kreativne riznice 'Meandrirana kreativnost' kojoj je cilj propitivanje različitih organizacijskih rješenja te poticanje mladih na kreativnost i inovativnost.
Program Kreativne riznice vrlo je bogat, a Josipa Mijoč istaknula je kako se sastoji od 41 događaja na kojima sudjeluje oko 80 izvođača, ali i 20 vrijednih studenata rizničara koji su pridonijeli organizaciji i koji se trude da sve prođe u redu. Uz Ekonomski fakultet, suorganizatori su Institut Andizet, Filozofski fakultet i Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku.
Na prvome danu sudjelovalo je preko dvadesetak izlagača, a događaji su bili raznovrsni i vrlo zanimljivi. Pratitelji su mogli poslušati rasprave okruglog stola na temu Meandriranih medija gdje su sudionici analizirali utjecaj tehnologije na medije i društvo, posebice kako digitalno doba utječe na one najmlađe.
Siniša Waldinger govorio je o tržišnom komuniciranju kada su kreativni projekti u pitanju, a nešto opušteniju temu, ali ne i manje bitnu, izložila je Julia Perić govoreći o volontiranju kao stilu života.
Prvu panel-diskusiju Andizetsko brendiranje grada otvorila je moderatorica Josipa Mijoč, sudionici su bili osobe profesionalnog i znanstvenog iskustva, a govorilo se o brendiranju grada i sektorima koji ojačavaju kreativnu industriju.
U zaključnoj riječi rasprave, Jasna je Horvat ponudila nove slogane za brendiranje grada Osijeka označivši grad Osijek – gradom meandrom, gradom zagrljajem i gradom koji Osvaja. Naglasila je kako se u brendiranju Osijeka treba ostvariti želja za poistovjećivanje sa sloganima te utemeljenost slogana u naslijeđu i suvremenosti.
U temi Osječki poslovi budućnosti sudjelovali su sudionici s višegodišnjim iskustvom u IT sektoru, a rasprava je najvećim dijelom bila usmjerena na poslovnu budućnost grada Osijeka i projekt budućeg osječkog IT parka koji je jedinstvenim projektom u Republici Hrvatskoj čime već i sada doprinosi prepoznatljivosti grada.
Također se istaknula važna uloga Sveučilišta kao jedne od ključnih prednosti razvoja grada te potrebe okrupnjavanja informacijskih poduzeća i zadržavanja visokoobrazovanih stručnjaka u Osijeku.
Za kraj se Kreativna riznica pozabavila Meandriranjem vinskom kulturom gdje su se istaknula bitna obilježja vinske tradicije, ali su se saznale i neke vinske zanimljivosti. Tema je završila čitanjem izabranih ulomaka iz Filozofije vina Belle Hamvasa.
Kreativna riznica se zatvara u subotu, nakon što se održati još nekoliko događaja, a dan ranije održat će se tradicionalna gala Vodikova svečanost gdje će se predstaviti dobitnici Vodikove nagrade za najboljeg prošlogodišnjeg izlagača.