Provjeravajući rezultate o potrošačkim navikama, vidjeli smo da mladi ljudi nisu promijenili ništa. Zato su umirovljenici, međutim, postali izuzetno fleksibilni.
Polovica kupaca ne ide u kupovinu ako nije na akciji. 49 posto hrvatskih građana kupuje na sniženjima. "Uglavnom sve na akciji, nema više kao nekada", rekla je Ankica.
"Ovisno o sniženom proizvodu, jer ako je jeftinije, a nije zdravo, neću to kupiti. Uvijek biram zdraviju verziju", rekla je radnica s Filipina.
Četvrtina građana odlučila je smanjiti mjeru. Kupuju namirnice u tragovima. "Od jednog pa nadalje. Zašto ne, cijena je istaknuta po komadu i ljudi tako kupuju", rekao je Mirko, prodavač jaja.
Pročitajte i ovo
U sitne sate
Požari u noćnim klubovima postali pravilo: Ponekad je nesretan slučaj, a ponekad...
U ambalaži trgovačkih lanaca kupovat će 60 posto građana. "5 eura mi je puno dati za brokulu. Kupujem uglavnom u trgovačkim centrima, tamo je puno jeftinije", rekla je Dragica.
"Kupujem kad je za umirovljenike popust i onda kupujem na rate. Nisam nikad hranu nikad kupovala na rate, sve dok sad nije došao taj nesretni euro", poručila je.
Pročitajte i ovo
Saborski aktualac
Najgori od najgorih aktualaca: Oporba neinovativna - premijer gubi živce
Svoj euro će 24 posto građana radije ostaviti lokalnim proizvođačima i poljoprivrednicima, pa makar na kraju morali ostaviti i dva eura. "Iako su skupi, ako znam da je nešto dobro, uvijek ću si to priuštiti", rekao je Nikola.
Pročitajte i ovo
Cjelodnevna nastava
Porođajne muke u školama: ''Trebat će vremena da se sve to posloži''
Polovica građana nema više svaki dan za nezdravu hranu i alkohol. "Nisam se ničega odrekao, imam dobru mirovinu, kupim i alkohol i cigarete", rekao je Antun.
"Nastojim imati što manje problema s ovim skupim stvarima, alkohol, cigarete, slatkiši", rekao je Ivica. Stoga su se neki u inflaciji jeftino riješili skupih stvari.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr.