"Zadatak nije težak – slogan mora biti kratak, jasan i lako pamtljiv, s asocijacijama na vlak, željeznicu, putovanja, putnike i slično", objavio je HŽ Putnički prijevoz na svojim stranicama.
Međutim, čini se da je natječaj krenuo u smjeru kojem se nisu nadali. Korisnici Twittera počeli su na toj društvenoj mreži objavljivati šaljive prijedloge s hashtagom #HŽslogan, iz kojih je vidljivo da HŽ baš i nema prevelik ugled među internetskom populacijom.
S druge strane, neke državne tvrtke, poput Zračne luke Zadar, isto su se oglasile putem Twittera na #HŽslogan. Pogledajte što su predložili:
Waiting for the train? Choose a plane! ;) #ZadarAirport #HŽslogan
— Zračna luka Zadar (@ZadarAirport) April 17, 2014
Donosimo vam nekoliko najzabavnijih "slogana" koji vjerojatno neće pobijediti na HŽ-ovom natječaju. (Agencija VLM)
Spori smo, ali smo neudobni #HŽslogan
— nikolina štanfel (@Nichelle204) April 17, 2014
S nama čitate duže... HŽslogan
— Le Cochon (@NikolaPejda) April 17, 2014
Mi kasnimo, vi plaćate #HŽslogan
— Kralj Kurilovca (@samo_ostro) April 17, 2014
Povratak biblijskim brzinama #HŽslogan
— Siniša Gavrilović (@TrenutakHr) April 17, 2014
Put oko Hrvatske za 80 dana. #HŽslogan
— KRISTIAN LAJŠIĆ (@KICZO) April 17, 2014
Kad kasnite na vlak, mi stižemo na vrijeme #HŽslogan
— Marija (@pearsawfly) April 17, 2014
#HŽslogan pic.twitter.com/Vc7rVGQRAs
— A u klinac :/ (@norafora) April 17, 2014
Slowing you down since 1860. #HŽslogan
— Vedran Blaženka (@vblazenka) April 17, 2014
#HŽslogan The railroad to nowhere. -Talking Heads
— Bananko Danko (@dankobananko) April 17, 2014
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Ostao gorak okus u ustima
Popili dvije kave pa doživjeli šok: "Odbila sam platiti i krenulo je natezanje"
-
Nakon polugodišnje agonije
Konačno je gotovo, Hrvati se s posvojenom djecom vratili iz Zambije. Noah Kraljević: "Jako smo sretni, još uvijek smo u šoku"
-
Kolege u šoku
Iznenada preminuo glazbeni urednik Hrvatskog radija: "Posvećen glazbi, uvijek je tražio ono najbolje"