Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Povodom 20 godina djelovanja i obilježavanja Tjedna djeteta, udruga Hrabri telefon održala je 3. listopada 2017. godine okrugli stol o društveno odgovornom poslovanju u zajednici.


Događaj pod nazivom „DOP – priča s obje strane“ okupio je predstavnike brojnih organizacija civilnoga društva te predstavnike poslovnog sektora kojima su se predstavila neka od najznačajnijih partnerstva tijekom godina djelovanja.

Društveno odgovorno poslovanje koncept je i način razmišljanja koje se sve brže razvija, a izvještavanje o društvenom učinku i održivosti postaje uobičajena praksa uglednih tvrtki. Prema HGK-u, uspješna je ona tvrtka koja ujednačeno vodi računa o svom ekonomskom, društvenom i okolišnom utjecaju, a DOP predstavlja poslovni model i način upravljanja u kojem se profit ostvaruje na društveno odgovoran način.

Od svojeg osnutka 1997. godine Hrabri telefon djeluje s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija je Udruge doprinijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Partneri organizacije u ostvarivanju ove vizije koji su predstavili svoju motivaciju i dobiti iz partnerstva jesu Hauska i Partner, Degordian, Señor i NovaTV.

Vezani članci Odbjegla nevjesta (Foto: IMDB) Kultna priča o mladenki koja bježi od oltara napunila je 20. rođendan, evo čime je osvojila srca publike PR A1 Hrvatska već 20 godina korisnicima osigurava vrhunske usluge

Prilikom izlaganja istaknuli su važnost sinergije poslovnog i civilnog društva, kreativne slobode i povjerenja organizacije u njihovu stručnost, dvosmjerne komunikacije u partnerstvu. Posebno su istaknuli kako je osnovna motivacija za ovakvim partnerstvima: „smisao“ rada, odnosno osjećaj koji onda dijele zaposlenici tvrtki da čine nešto više za društvo.

„Hrabri telefon iz dosadašnjih partnerstava izdvaja dvije najveće dobiti: naučili smo jako puno o nečemu u čemu mi nismo skoro ništa znali – o odnosima s javnošću, organizaciji događanja, davanju izjava u medije, pisanju objava za društvene mreže, a druga nam je dobit još važnija, a to je da smo zahvaljujući partnerstvima mogli doprijeti i informirati najširu javnost, djecu, roditelje i druge odrasle zabrinute za djecu iz cijele Hrvatske o postojanju pomoći i podrške putem savjetodavnih linija Hrabrog telefona, Hrabri telefon za djecu 116 111 te Hrabri telefon za mame i tate 0800 0800", rekla je Hana Hrpka, predsjednica udruge.

Po završetku predstavljanja partnera uslijedila je otvorena rasprava u koju su se uključili uzvanici okruglog stola, predstavnici poslovnog i civilnog društva te su predstavili svoja iskustva i viđenje društveno odgovornog poslovanja, a raspravu je otvorio Volonterski centar Zagreb koji je podijelio svoja iskustva u koordinaciji korporativnog volontiranja.
Na kraju okruglog stola Hana Hrpka dodijelila je zahvalnice za podršku i izniman doprinos ostvarenju vizije društva u skladu s najboljim interesima svakog djeteta partnerima te se zahvalila tvrtkama koje su se tek uključile i podržavaju rad Hrabrog telefona – Hrvatskoj elektroprivredi, Hrvatskom Telekomu, INA-i te Spanu.