Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Održan okrugli stol

20 godina Hrabrog telefona: "Naša je najveća dobit doprinos informiranju javnosti da pomoć postoji"

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Povodom 20 godina djelovanja i obilježavanja Tjedna djeteta, udruga Hrabri telefon održala je 3. listopada 2017. godine okrugli stol o društveno odgovornom poslovanju u zajednici.

Događaj pod nazivom „DOP – priča s obje strane“ okupio je predstavnike brojnih organizacija civilnoga društva te predstavnike poslovnog sektora kojima su se predstavila neka od najznačajnijih partnerstva tijekom godina djelovanja.

Društveno odgovorno poslovanje koncept je i način razmišljanja koje se sve brže razvija, a izvještavanje o društvenom učinku i održivosti postaje uobičajena praksa uglednih tvrtki. Prema HGK-u, uspješna je ona tvrtka koja ujednačeno vodi računa o svom ekonomskom, društvenom i okolišnom utjecaju, a DOP predstavlja poslovni model i način upravljanja u kojem se profit ostvaruje na društveno odgovoran način.

Od svojeg osnutka 1997. godine Hrabri telefon djeluje s ciljem pružanja direktne pomoći i podrške djeci i njihovim obiteljima. Vizija je Udruge doprinijeti stvaranju društva u skladu s najboljim interesima i potrebama svakog djeteta. Partneri organizacije u ostvarivanju ove vizije koji su predstavili svoju motivaciju i dobiti iz partnerstva jesu Hauska i Partner, Degordian, Señor i NovaTV.

Pročitajte i ovo Zgrada SDP-a Hrvatska već ima uhodane modele SDP o cjelodnevnoj nastavi: "Bez podrške zbornice, ovakva značajna reforma nije moguća ni ostvariva" Poznati pozivaju na podršku hrabrom telefonu - 2 svaka kuna puno znači I zvijezde mole za pomoć organizaciji koja pomaže najranjivijima: "Da bi nastavili podržavati druge, sad im treba podrška od vas"

Prilikom izlaganja istaknuli su važnost sinergije poslovnog i civilnog društva, kreativne slobode i povjerenja organizacije u njihovu stručnost, dvosmjerne komunikacije u partnerstvu. Posebno su istaknuli kako je osnovna motivacija za ovakvim partnerstvima: „smisao“ rada, odnosno osjećaj koji onda dijele zaposlenici tvrtki da čine nešto više za društvo.

„Hrabri telefon iz dosadašnjih partnerstava izdvaja dvije najveće dobiti: naučili smo jako puno o nečemu u čemu mi nismo skoro ništa znali – o odnosima s javnošću, organizaciji događanja, davanju izjava u medije, pisanju objava za društvene mreže, a druga nam je dobit još važnija, a to je da smo zahvaljujući partnerstvima mogli doprijeti i informirati najširu javnost, djecu, roditelje i druge odrasle zabrinute za djecu iz cijele Hrvatske o postojanju pomoći i podrške putem savjetodavnih linija Hrabrog telefona, Hrabri telefon za djecu 116 111 te Hrabri telefon za mame i tate 0800 0800", rekla je Hana Hrpka, predsjednica udruge.

Po završetku predstavljanja partnera uslijedila je otvorena rasprava u koju su se uključili uzvanici okruglog stola, predstavnici poslovnog i civilnog društva te su predstavili svoja iskustva i viđenje društveno odgovornog poslovanja, a raspravu je otvorio Volonterski centar Zagreb koji je podijelio svoja iskustva u koordinaciji korporativnog volontiranja.
Na kraju okruglog stola Hana Hrpka dodijelila je zahvalnice za podršku i izniman doprinos ostvarenju vizije društva u skladu s najboljim interesima svakog djeteta partnerima te se zahvalila tvrtkama koje su se tek uključile i podržavaju rad Hrabrog telefona – Hrvatskoj elektroprivredi, Hrvatskom Telekomu, INA-i te Spanu.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene