Baš nekako sa izlaskom HAC-ovih direktora iz Remetinca, stigla je vijest o blokiranim radovima na Dalmatini. Radnici su tom informacijom i više nego ogorčeni. 'Ne možeš ti njima stati na kraj, što ćeš, na nama se sve lomi', priča nam radnik Hidroelektre. Kiša i magla dočekali su nas danas na gradilištu autoceste kod Vrgorca, ali ni vijesti koje danas ovdje stižu nisu nimalo bolje. Svi radnici kažu, čuli su za to da radovi trebaju biti privedeni kraju i nastavka tako skoro neće biti.
Pročitajte i ovo
duga kolona
FOTO Sudarili se kamioni na obilaznici: Vatrogasci spašavali muškarca prignječenog u kabini
Zatvoren za promet
Vozači, pripremite živce: Danas počinju radovi na jednoj od najprometnijih zagrebačkih cesta
Gradilište manje-više pusto, a na njemu se nalazi tek pokoji radnik. Glavni inženjer Mijo Ereš, potvrdio nam je da su stigli dopisi kojima se radovi obustavljaju odmah. Sa radovima moraju zastati svi izvođači pa i Skladgradnja još uvijek pritvorenog Slavena Žužula. 'Žužuli su sad u istoj situaciji kao svi drugi , oni su isto dobili zabranu na žalost oni misle da je to nešto namjerno, ali nije već kako je za sve izvođače, svi moraju stati', kaže Ereš. Najintenzivnije se gradila zadnja etapa od Ravče do Vrgorca. Dosta objekata, vijadukti i tuneli već su izgrađeni, no za dovršenje samo tih 10 kilometara trebalo bi ni manje ni više nego 400 milijuna kuna. Ako se radovi zaustave, treba konzervirati željeznu armaturu i drugo, a to bi koštalo čak 47 milijuna samo do Vrgorca.
Radnici su se nagledali priča o preplaćenim radovima na Dalmatini pa sada sa ljutnjom dočekuju vijest da radovi najvjerojatnije staju zbog nedostatka novca. Ni lokalnom stanovništvu nije svejedno, a raskopano gradilište nikako da se dovrši. 'Mještani kažu, dovršite do Vrgorca pa kako bude, svak gleda sebe', ističe Ereš. U HAC-u tvrde kako je razlog zaustavljenih radova samo kratka izrada novih ugovora. Radnici bi voljeli u to povjerovati, ali to im ne zvuči uvjerljivo pa neki već razmišljaju o odlasku na Konstruktorove radove u Crnoj Gori.