Obavijesti Video Pretražite Navigacija
RODITELJI NEGODUJU

Gimnazijalcima podijeljene upute za brak: "Oženjeni su zdraviji i sretniji, živite predbračnu čistoću...", javila se profesorica

Ilustracija (Foto: Thinkstock)
Ilustracija (Foto: Thinkstock) Thinkstock
Aktualno Galerija Ilustracija (Foto: Thinkstock) Ilustracija (Foto: Thinkstock) Foto: Thinkstock +0 Ilustracija: Hrvoje Jelavic/PIXSELL Galerija 1/2 >>
Djeci nevjenčanih parova prijeti veći rizik od psihičkih bolesti, samoubojstva i kriminala. To piše u tekstu koji je podijeljen učenicima na satu etike u splitskoj gimnaziji. Profesorica poručuje kako je riječ o vježbi razvijanja kritičkog mišljenja.

Drugom razredu V. splitske gimnazije Vladimir Nazor na satu etike podijeljeni su papiri s tekstom o braku i bračnom životu. Sadržaj je zabrinuo brojne roditelje jer je izneseno mišljenje o braku prema kojem su oženjeni ljudi okarakterizirani kao "zdraviji, sretniji i bogatiji" od onih koji samo žive zajedno ili nisu u romantičnoj vezi.

U tekstu se poziva na apstinenciju sve do dana vjenčanja, a navedeno je i kako djeca koja dolaze od neoženjenih parova imaju veći rizik od problema "svake vrste".

Autor je djeci čiji roditelji nisu u braku predvidio i veću vjerojatnost počinjenja samoubojstva, a parovima koji dijete dobiju u tinejdžerskog dobi najavljuje siromaštvo jer, prema napisanom, samo trećina takvih majki uopće završi srednju školu.

Prema autoru, što je više partnera s kojima živiš, to je izglednije da ćeš se rastati, dok zajednički život prije braka doprinosi rastavi. 

Profesorica Snježana Goluba održala je sat etike o kojem roditelji bruje. Poručuje, radilo se o vježbi. 

"Budući da je etika filozofska disciplina, i ovaj tekst koji su učenici na satu dobili imao je ulogu skandalona, čija je svrha razviti kritički duh kod učenika, potaknuti ih na raspravu do koje dolaze ponekad potaknuti buntom. U raspravi je svaki komentar, argument, stav koji nije unaprijed ni od koga propisan dobrodošao i svakog učenika se uvažava. Svaka radnja ima svoj cilj i svrhu, pa je tako cilj i svrha rasprave na satu koji sam održala postignuta - svoje zaključke učenici donose sami", izjavila je za Slobodnu Dalmaciju.

"Smatram da je potpuno legitimno moći, a prije svega htjeti razgovarati i raspravljati o bilo kojoj temi s različitih stajališta. Ražalošćena sam činjenicom da me se zbog toga proziva i nastoji ukazati na kojekakve 'zle namjere'", kazala je prozvana profesorica, koja tvrdi kako je poanta vježbe bila razvijanje kritičkog mišljenja kod učenika.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene