Preko 500 vodećih ljudi hrvatskih tvrtki, direktora marketinga, čelnici medijskih agencija te stručnjaka za digitalnu komunikaciju okupilo se u srijedu u Zagrebu.
Svoja iskustva s digitanim medijima stručnjaci podijelili su i na panelu "Creating a Culture for Digital Transformation in Your Business". Nova i napredna tehnologija tjera i komunikacijski svijet u nove izazove, a za oglašavanje na interentu u svijetu se troše budžeti koji se mjere u milijardama dolara.
Evgeniy Roshchupkin predstavio je Viberovu viziju i ulogu u digitalnom svijetu. Roshchupkin je istaknuo Hrvatsku kao jednu od jako zanimljivih zemalja za Viber. "Hrvatska nam je jako važna u poslovanju. Top tri aplikacije koje se koriste u Hrvatskoj su Chrome, Gmail i Viber i s tim smo jako zadovoljni no želimo još bolje, rekao je Roshchupkin.
Gost Digital Takeovera bio je i Googleov stručnjak Damian Huba koji je upozorio kako većina današnjih kompanija i brendova ne poznaje svoju publiku. "Personalizacija poruka započinje s poznavanjem vlastite publike. Korisnike treba promatrati u nekoliko slojeva, a te slojeve možemo identificirati pomoću tehologije. U obzir se trebaju uključiti parametri poput interesa, konteksta, sličnih korisnika i ostali. Pronalazak pravog korisnika ključan je za uspješno slanje poruke - istaknuo je Huba i dodao da ako u procjeni korisnika kompanije u obzir uzmu samo demografska obilježja, odnosno spol i rod korisnika, neminovno je da će izgubiti velik broj klijenata", rekao je Huba.
Rob Khazzam iz Ubera iznio je pozitivna iskustva koja donosi digitalna transformacija u području urbane mobilnosti te je naveo zanimljive primjere iz prakse. A o kulturi za digitalnu transformaciju poslovanja raspravljali su panelisti Nina Išek Međugorac, Nenad Bakić, Davor Runje i Davor Bruketa.
''Na političkim kampanjama sam se zarazio društvenim utjecajem", rekao je Davor Bruketa koji je istaknuo kako je njegov trenutak transformacije bio u kampanji Ive Josipovića kad je otkrio da se potpuno neformalnim kanalima može utjecati na društvo. Istaknuo je i uspjeh STEM kampanje Nenada Bakića kojom je STEM obrazovanje postalo tema u društvu. Zanimaju ga tako i gerilske tehnike kojima se može utjecati na društvo, dok ga kao tvrtku zanima što efikasnija distribucija poruka.
Na konferenciji je sudjelovao i Klemens Skibicki, predavač s međunarodnim iskustvom. On je objasnio zašto se važno okrenuti digitalu. ''Okruženi smo umreženom ekonomijom u kojoj nema hijerarhije'', rekao je. ''Najveći problem je što većina smatra da su na internetnu 'glupi ljudi koji gledaju fotografije mačaka i hrane'. Profesionalci se moraju prilagoditi digitalnom svijetu u kojem uobičajena hijerarhija više ne vrijedi'', rekao je Skibicki.
Ovo je druga godina kako se održava Digital Takeover, a organizatori vjeruju da će postati središnje mjesto okupljnja digitalne zajednice gdje će se izmjenjivati iskustvo i znanje iz digitalne industrije.
-
Drugi stupanj upozorenja
Nevrijeme očekuju i susjedi koji su poslali upozorenje: Moglo bi doći do superćelijskih oluja i u Hrvatskoj
-
Strava
Užas u susjedstvu, otkriveni novi detalji: Ženu i djecu ubio sjekirom pa se bacio sa zgrade?
-
Ilegalna gradnja
Inspektorat naredio rušenje vikendica uz Dravu: "Ovdje smo više od 34 godine i sada to odjednom nekome smeta"