Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Ministar turizma Bajs predstavio je novu strategiju koja bi trebala razveseliti sve goste željne dobrog jela i pića. Vrhunska hrana i vrhunsko piće garantirane hrvatske kvalitete, treba konačno postati prepoznatljiv adut hrvatskog turizma.


Hrvatska će se prodavati kao destinacija životnog stila zasnovanog na autentičnoj domaćoj hrani i vinu. Nova promidžba zemlje bogate trpeze trebala bi domaćem turizmu napokon dati ono za čim vapi već desetljećima: jasan i nedvosmislen imidž. 'Petina naših promidžbenih napora biće vezane uz ove promjene, u tijeku 2010. godine će dio tih aktivnosti biti jasan i vidljiv', rekao je ministar turizma Damir Bajs.

Vezani članci Nikolina Brnjac Ministrica najavila rješenje problema sezonskih radnika: "Planiramo se odmaknuti od koncepta sunce i more" Put do Splita: Autocestom ili starom cestom? - 5 Starom cestom ili autocestom od Zagreba do Splita? Dnevnik Nove TV provjerio je što se više isplati

Priča je složena, sunce, more i domaća klopa, vrhunsko vino, zvuči odlično, no kako postići nacionalni standard kvalitete? Država najavljuje pravilnik kojim će se jasno etiketirati oni restorani koji će nuditi brand hrvatskog jela i pića, a ugostitelji su uvjereni da je hrana ključ turističkog uspjeha. Ugostiteljima, koji će sudjelovati u brandiranoj gastro ponudi, država će izaći u susret. 'Mi moramo stvoriti i zakonodavne uvjete da oni koji se time bave su u povlaštenoj poziciji, da to mogu jednostavno i ekonomski i naplatiti', zaključio je Bajs.

U biznisu je imidž sve, a pogotovo u turizmu. Gosti nam dolaze zbog rajskih plaža, a odlaze zbog manjka sadržaja. Oni koji su postavili tematsku priču prema ciljanoj skupini, u sezoni broje rekordnu posjetu. Zato je tematski pristup reklamiranju cijele Hrvatske dobar početak.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju