Heineken® slavi 150 godina. Nije li to savršena prilika za razgovor o naslijeđu i slavnoj povijesti najpoznatijeg pivskog brenda na svijetu? E pa Heineken® je odlučio napraviti upravo suprotno i pokazati kako ne mari za to kako potrošači piju, pišu ili izgovaraju njegovo ime, dokle god se dobro zabavljaju, na ovaj ili onaj način.
Nakon napada
Ne može se zaustaviti širenje radijacije: Teško oštećena nuklearka Černobil
FEMICID u rijeci
Jezivi detalji ubojstva: "Pronađena je na trećem katu s 30 ubodnih rana"
nova obveza
Velika promjena za strane radnike! Vlada donosi novi zakon: "Oni koji imaju kontakt s ljudima morat će..."
PR
(Foto:
PR)
Inspiriran riječima Freddyja Heinekena: "Ja ne prodajem pivo, ja prodajem gezelligheid" (poznata nizozemska izreka koja znači 'osjećaj uživanja u dobrim trenucima s prijateljima“), Heineken® se našalio na vlastiti račun, pokazujući da za dobar provod nije zaslužno točno izgovoranje ili propisno ispijanje piva, već kvalitetno društvo i snaga ljudskog povezivanja.
PR
(Foto:
PR)
PR
(Foto:
PR)
Glavni TV oglas, koji je razvila reklamna agencija Le Pub, vodi gledatelje na put oko svijeta prikazujući različite načine na koje ljudi uživaju u trenucima druženja i kreiraju uspomene uz Heineken®. Od tetovaže logotipa Heinekena® s pogrešno napisanim imenom, do posluživanja piva s limunom, slamkom pa čak i ledom. Ova zabavna reklama donosi i trenutke vezane uz mnoge sportske i kulturne događaje u kojima je Heineken® omogućio dobra vremena, uključujući i pojavljivanje bivšeg svjetskog prvaka Formule® 1, Mike Hakkinena.
PR
(Foto:
PR)
Bram Westenbrink, Globalni direktor Heineken® brenda, izjavio je: "Otvoreni smo prema svim načinima na koje ljudi izgovaraju, pišu i piju Heineken® jer smo kroz 150 godina naučili da dobar provod nimalo ne ovisi o tome već o situacijama, mjestima i ljudima s kojima uživamo u pivu. Iako načini na koje uživamo u dobrim trenucima variraju u svakoj od 192 zemlje u kojima prodajemo Heineken®, potreba za dobrim provodom ostaje ista i konstantna, kao i naše pivo. Stoga je ova kampanja proslava tog univerzalnog zajedničkog iskustva te radosti kvalitetnog druženja i povezivanja, na ovaj ili onaj način."
PR
(Foto:
PR)
PR
(Foto:
PR)
Heineken® je dostupan u više od 192 zemlje, što ga čini najinternacionalnijim svjetskim brendom piva. S Heineken® 0.0 i Heineken® Silver, Heineken® je jedan od najinovativnijih brendova kada je riječ o izboru i okusu, zadovoljavajući različite potrebe i ukuse suvremenog potrošača.
PR
(Foto:
PR)