Vlada je odluke o prihvaćanju tih ponuda za TLM-a i za splitsku Željezaru donijela na zatvorenom dijelu sjednice, nakon što je prošli tjedan takve odluke donio Upravni odbor Hrvatskog fonda za privatizaciju.
Pročitajte i ovo
Poručuju sindikalci
'Ministarstvo gospodarstva mora preuzeti odgovornost za TLM'
Trakavica oko splitske Željezare
'Imamo domaćeg proizvođača i poljskog investitora'
Nakon odluke Vlade, većinski vlasnik 80,2 posto dionica TLM-a postat će konzorcij koji čine zagrebački Dalekovod, Konstruktor inženjering iz Splita, Zagreb-Montaža, AluFlex Pack iz Zadra i Feal iz Širokog Brijega.
Konzorcij se uz ostalo u svojoj ponudi obvezao u TLM uložiti ukupno 107 milijuna eura te zadržati svih 1.400 radnika TLM-a na razdoblje od tri godine.
Novi vlasnik 89,34 posto te Željezare Split postat će poljski
Zlomrex, koji je ponudio najveću cijenu za dionice (10,11 milijuna kuna), kao i najveća ukupna ulaganja (200 milijuna kuna), i to uglavnom iz vlastitih sredstava, te je prihvatio i podmiriti sve obveze Željezare prema komercijalnim bankama koje su pokrivene državnim jamstvima, u iznosu od oko 165 milijuna kuna.