Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Portal www.finapapizza.com okosnica je novog projekta 'Pizza - recept odlične suradnje' - prvog u sklopu nove poslovne strategije METRO Cash & Carryja.


METRO Cash & Carry Hrvatska danas je na konferenciji za novinare u hotelu Antunović predstavio jedinstveni internetski portal za pizzerije i špageterije www.finapapizza.com.

Vezani članci Slika nije dostupna Život bez kebaba, roštilja i sarme samo je tuga i žalost! Slika nije dostupna Zlatko Gall: Nažalost postoje jela koja izumiru!

Lansiranjem specijaliziranog portala nastavlja se projekt 'Pizza - recept odlične suradnje', pokrenut u listopadu ove godine, u sklopu nove strategije segmentiranja kupaca METRO Cash & Carryja, a za 2010. najavljeni su i edukacijski programi u suradnji s talijanskom školom i internet portalom Pizza.it.

Novu strategiju tvrtke, projekte i portal predstavili su Adriaan De Wit, predsjednik Uprave i Igor Kotaran, direktor Marketinga, a gosti konferencije bili su Miroslav Folnegović, predsjednik Udruge restoratera Hrvatske i Alessandro Negrini, priznati svjetski pizza-majstor, bivši europski prvak i konzultant talijanske škole Pizza.it School, koji je govorio o suradnji s tvrtkom METRO na novom projektu te najavio svoj nastup na večernjoj zabavi za pizza-majstore i vlasnike pizzerija na kojem se očekuje preko 500 posjetitelja.

'Pizza - recept odlične suradnje'

Predsjednik uprave gospodin Adriaan De Wit objasnio je poslovnu strategiju: 'METRO je jedna od vodećih tvrtki na tržištu poslovne potrošnje u Hrvatskoj, što pokazuje i ukupni promet od 2,42 milijarde kuna u 2008. i rast od 7% u odnosu na 2007. godinu, no smatramo da je za uspješnu budućnost tvrtke u sve kompleksnijem poslovnom okruženju potrebno ulagati dodatne napore i prilagođavati strateške smjernice zahtjevima sadašnjih i budućih kupaca. Zato smo pokrenuli program 'MCC 2012 - predani izvrsnosti', kojim do 2012. godine planiramo prilagoditi poslovanje novim izazovima na tržištu. Dio tog programa je nova strategija segmentiranja kupaca, a projekt 'Pizza - recept odlične suradnje' i portal Finapapizza.com prvi su u nizu projekata u sklopu nove strategije.'

Program 'MCC 2012' bazira se na projektima kojima se METRO Cash & Carry obraća uskim segmentima profesionalnih kupaca, s namjerom da uz nove komunikacijske platforme, edukacijske sadržaje i bolju razmjenu informacija razvije još kvalitetniji odnos s kupcima te asortiman i uslugu u potpunosti prilagodi specifičnim potrebama pojedinih segmenata.

Prvi portal za pizzerije

METRO je kupce segmentirao u četiri osnovne skupine - ugostitelji, trgovci, uslužne djelatnosti te poduzeća i uredi, od kojih je svaka dalje segmentirana na podskupine. Prvi u nizu projekata koji za cilj imaju razvoj uspješnog poslovnog partnerstva s kupcima jest projekt 'Pizza - recept odlične suradnje', usmjeren prema ugostiteljskoj podskupini pizzerija i špageterija.

Okosnica projekta je novost na hrvatskom internetskom tržištu - prvi portal za pizzerije i špageterije www.finapapizza.com.

Portal je primarno usmjeren prema krajnjim potrošačima, ali istovremeno predstavlja važan oblik podrške METRO-kupcima, koji se na stranicama portala mogu besplatno oglašavati.

Pronađite najbližu pizzeriju

Portal Finapapizza.com povezan je s portalom Dnevnik.hr, jednim od 10 najposjećenijih u Hrvatskoj, a sadržaj portala uređuju profesionalni gastro novinari. Posjetitelji na portalu mogu, prema različitim kriterijima (naziv, lokacija, dostava i dr.), pretraživati opsežnu bazu pizzerija i špageterija koja sadrži detaljne opise objekata i usluga, jelovnike i cijene, fotografije i dodatne informacije koje pizzerija želi predstaviti. Osim detaljnog preglednika, portal nudi i razne zabavne sadržaje kao što su recepti, gastro info, druga strana pizze i video.

METRO Cash & Carry u sklopu projekta 'Pizza - recept odlične suradnje' namjerava uvesti još jedan novi oblik podrške kupcima. U suradnji sa stručnjacima talijanske škole Pizza.it School i portala www.pizza.it u 2010. namjerava pokrenuti program stručnih radionica i seminara za pizza-majstore te vlasnike pizzerija i špageterija, a najavljena je mogućnost povezivanja portala Fina papizza s najpopularnijim talijanskim portalom o pizzi.

METRO Cash & Carry prisutan je u 30 zemalja

Miroslav Folnegović, predsjednik Udruge restoratera Hrvatske, ovim je riječima prokomentirao novi projekt METROA: 'Ovo je važan iskorak za pizzerije i špageterije u Hrvatskoj i izuzetno mi je drago što se jedna velika tvrtka kao što je METRO odlučila pokrenuti ovakav jedinstven projekt, za koji uistinu smatram da ima veliki potencijal i da otvara nove mogućnosti za razvoj ovog ugostiteljskog segmenta. Ono što je s aspekta Udruge posebno važno, jest da tvrtka METRO kroz ovaj projekt, edukacijskim programima s domaćim i stranim stručnjacima, razmjenom znanja i razvijanjem specijaliziranog asortimana, može postići mnogo u pogledu podizanja kvalitete i standardizaciju usluge na visokoj razini u ovom segmentu.'

METRO Cash & Carry prisutan je u 30 zemalja s više od 650 samouslužnih prodajnih centara. S više od 100.000 zaposlenih širom svijeta, tvrtka je postigla prodaju od 33,1 milijardu eura u 2008. godini. METRO Cash & Carry je prodajna jedinica METRO Grupe, jedne od najvažnijih međunarodnih trgovinskih tvrtki, koja je u 2008. godini postigla prodaju od 68 milijardi eura. METRO Grupa zapošljava 300.000 ljudi i posjeduje 2.100 trgovina u 33 zemlje diljem svijeta. Uspjeh tvrtke temelji se na snazi neovisnih prodajnih jedinica: METRO/MAKRO Cash & Carry – međunarodni lideri u samouslužnoj veleprodaji, Real hypermakets, Media Markt i Saturn – europski lideri u prodaji elektroničkih aparata i robne kuće Galeria Kaufhof.

Više informacija na: www.metrogroup.de.