Osim toga, priključno vozilo teretnjaka MAN, koji je u petak u 12.31 sati zdrobio Opel Astru u tunelu Ledenik i u njoj usmrtio četiri osobe, bilo je tehnički neispravno jer su s kamiona bile skinute aluminijske stranice i stavljene željezne, što je znatno povećalo masu vozila.
Inače, isti je kamion, ali s priključnim vozilom koje je tada imalo aluminijske stranice, i prošle godine u srpnju prouzročio prometnu nesreću u tunelu Sveti Rok. Na izlazu iz tunela u smjeru Zadra udario je u vozilo šibenske Hitne pomoći s tri bolesnika i jedno osobno vozilo.
Pročitajte i ovo
užasni uvjeti
VIDEO Ovo je tunel u kojem su držali i ubijali taoce: "Nema zraka, pod je pun krvi, tu su i boce s urinom"
Novi ulaz u Split
Odjeknula prva miniranja na više od 2,5 kilometra dugom tunelu Kozjak, a evo tko će ga graditi
No, tada nitko nije ozlijeđen, a njime je upravljao 48-godišnji Ante Čukušić, otac vlasnika Hrvoja Čukušića, na kojeg još uvijek glasi prikolica Krone. Vozilo je prije nego što je prodano bilo registrirano, sa svim potrebnim atestima. Ante Čukušić uspio je kočenjem i uključenjem tzv. retardera izbjeći težu nesreću.
S prikolice su prije nekoliko mjeseci skinute aluminijske stranice i stavljene željezne, a isto je vozilo prije godinu dana u tunelu Sv. Rok udarilo u Hitnu pomoć
Kamion je bio natovaren s 23 tone željeza i vozio je za J. T.-a, kod kojeg se samo pet dana prije nesreće zaposlio na probnom radu i Miljenko Stričak. Vozač Čukušić za nesreću je platio 3000 kuna zbog prometnog prekršaja. Miljenko Stričak sutra bi trebao biti operiran u zadarskoj bolnici. Istraga koja treba uslijediti trebala bi rasvijetliti sve okolnosti nesreće.
Roditelji Miljenka Stričaka, vozača teretnjaka koji je skrivio tešku prometnu nesreću u tunelu Ledenik između Zadra i tunela Sv. Rok, još su u šoku. Danas više nisu željeli dodatno komentirati okolnosti vezane uz nesreću i Miljenkov posao za splitsku prijevozničku tvrtku. Jedan od zaposlenika tvrtke J. T.-a potvrdio nam je da je Miljenko Stričak tek nedavno počeo raditi za njih, da je imao sve potrebne kategorije i da je vozilo bilo tehnički ispravno.
Nakon te preinake, prema saznanjima bivšeg vlasnika Hrvoja Čukušića, na kojeg prikolica još glasi, trebao je biti napravljen atest prikolice proizvedene 1994. godine, što nije učinjeno. Njezina masa znatno je povećana kako bi stranice mogle izdržati teret, jer je vlasnik prevozio i olupine automobila te drugi željezni otpad. Bivši vlasnik, s kojim smo danas popodne telefonski razgovarali, tvrdi da je prikolica bila tehnički ispravna kada ju je prodao sadašnjem vlasniku.
Vlasnik tvrtke za koju je vozio Miljenko Stričak, čije je vozilo skrivilo tešku prometnu nesreću, ima još nekoliko teretnjaka.
Brzina je uzrok teške nesreće u kojoj su poginule Jadranka Matešić-Marković (45), njezin sin Mihael te suvozačica Zdenka Kuhta (49) i njezina kći Ines (15). Jadranka Matešić-Marković, prema riječima njezinih znanaca, bila je vrlo iskusna vozačica i s bivšim suprugom suvlasnica Privatne ekonomske škole “Katarina Zrinski” u Selskoj 119 u Zagrebu. Razvela se prije otprilike godinu dana i kupila stan u Velikoj Gorici.
Zdenka Kuhta (49) radila je kao referentica na zagrebačkom Fakultetu strojarstva i brodogradnje.