Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Bernarda i Davor su po struci arhitekti, no zaljubljeni su i u dizajn. Oni nisu čekali da im investitori pokucaju na vrata pa su od ideje stvorili hrvatski brend - bumerang.


Ugledni časopis Wallpaper ih je 2007. godine uvrstio među 8 najperspektivnijih mladih dizajnerskih studija. Među njihovim radovima, mogu se naći i inovativne fotelje koje su zbog svoje lakoće nazvali - Blanka.

Obukli su ih u plastičnu ambalažu, koja se nikada ne baca, a osnovali su i Zajednicu za industrijski dizajn, u nadi da će probuditi proizvođače i industrijski dizajn. 'Cijelo vrijeme je bila ta ideja da bude jedan element, jednake forme, jednake uporabne vrijednosti. Da je sve sumirano u jednom elementu', kazala je Bernarda.

>> Hrvatski inovatori pomeli konkurenciju u Kuvajtu!

Uz malo mašte, od bumeranga se može složiti 30-ak vrsta namještaja. Razvijao se 3 godine, a u početku je bio pretežak i bez rupa, dok je danas na policama Njemačke, zemalja Beneluksa i Australije. 'Tržište je čitav svijet jer gledati na tržište kao na samo jednu državu je besmisleno', rekao je Davor.

Iako su oni uspjeli, kažu kako hrvatski proizvodi ipak nemaju kanale za distribuciju te da je na svijet kao tržište teško gledati kad nemate kontakte. 'Onda ste prepušteni sami sebi, da se samoinicijativno plasira proizvod i koliko uspije, uspije. Pola sreća, pola sposobnost', dodao je Davor. Sposobnost im je i donijela nagrade, iako ih, kažu, ne 'love'. Zadnja je stigla za Lozovac, ulaz u Nacionalni park Krka.

Dizajnerski su par, ali i bračni. No, i u jednom i drugom dijelu vrijedi dogovor. 'Od toga tko će dijete voditi u vrtić, do toga kad i kako će se realizirati koji koncept, nikad se ne prepiremo', kazala je Bernarda. Osim složnosti, istaknuli su kako je za uspjeh potrebno imati talent, veliku želju, ali i puno raditi.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook