Tuning stručnjaci iz Wolf Racinga uspijeli su izvući 370 KS i 554 Nm okretnog momenta iz ST-ovog 2.0-litrenog Eco Boost motora koji tvornički dostavlja 250 KS.


Wolf Racing je poznato ime na aftermarket tržištu za vlasnike Ford Focus ST-a a čini se da su ponovno uspijeli razviti izvrstan tuning paket za sportski hatchback.

Vezani članci Slika nije dostupna Novi S-MAX paziti će na vaše zdravlje Slika nije dostupna Bi-turbo Mustang Cobra Jet za Street race utrke

Čak i u standardnoj tvorničkoj konfiguraciji, Focus ST je dobar kompaktni sportski automobil. Pod poklopcem motor ima novi 2.0-litreni EcoBoost motor s turbo punjenjem koji dostavlja 250 KS i 360 Nm okretnog momenta. A sada se odlučio u priču uključiti i Wolf Racing koji je ponudio najjačem pripadniku Ford ST serije tri performansna paketa uz niz drugih dodataka za bolju aerodinamiku ali i jači stilski dojam.

Prvi paket opreme, prigodno nazvan Stage 1, donosi značajno povećanje snage Focus ST-ovog 2.0-litrenog EcoBoost motora zahvaljujući novom filtru zraka i remapiranju elektroničke kontrolne jedinice motora (ECU remap). S ovim modifikacijama, Focus ST-ov dvolitraš nudi 285 KS i 441 Nm okretnog momenta.

Ako su vaše ambicije u kategoriji iznad 300 KS, tada se možete odlučiti za Stage 2 paket koji donosi sve ono što i Stage 1 uz dodatak novog sportskog ispušnog sustava što podiže izlaznu snagu na 300 KS i 451 Nm.

Šećer na kraju je Stage 3 paket koji uključuje sve što donose i prva dva paketa uz dodatak novog turbo punjača. Izlazna snaga tako iznosi fantastičnih 370 KS i 554 Nm okretnog momenta.

►►►   Novi Focus RS dolazi tek 2015.

►►►   Kako se Megane RS Trophy nosi sa novom Astrom OPC i Focusom ST

Takve performanse, naravno, posljedično puno više opterećuju i kočioni sustav. Zbog toga je Wolf Racing ponudio i visoko-performansni kočioni sustav s perforiranim ventiliranim kočionim diskovima promjera 370 milimetara i debljine punih 35mm. Zajedno s šesteroklipnim, aluminijskim kočionim kliještima, ovaj kočioni sustav garantira značajno kraći zaustavni put, bolji odaziv i bolju stabilnost.

Druge promjene uključuju i u gradnju novog ovjesa kojime se visina performansnog hatchbacka spušta za 50mm sprijeda i 40mm straga. Wolf Racing također nudi i nove bočne pragove, prekrivke za prednje svjetlosne sklopove, dodatke za stražnje lukove kotača, krovni spojler i još neke stilske dodatke.

Visoko-performansni ovjes popraćen je širokom ponudom ekskluzivnih alu naplataka dimenzija od 17 do 20 inča. Dva specifična dizajna, ''Race'' i ''Lupus'' dostupna su u nekoliko boja, a mogu se naručiti i s gumama. ''Race'' dizajn dostupan je u dimenzijama od 18 do 20 inča dok je ''Lupus'' dostupan od 17 do 19 inča.

Sa svojim sveobuhvatnim paketom nadogradnji za novi Focus ST, Wolf Racing još je jednom uspio dokazati svoju veliku stručnost u tuniranju Fordovih automobila.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.