Ford Motor Company predstavio je novi S-MAX Concept, obiteljsko vozilo koje je dizajnirano prema načelu zadržavanja stilskog dojma bez kompromisa glede praktičnosti i funkcionalnosti kojim se može pohvaliti i podosta popularan postojeći S-MAX model, dok su kod novog konceptnog vozila te vrijednosti dovedene do novih razina s još odvažnijim dizajnom, naprednim tehnološkim rješenjima i vrhunskom kvalitetom izrade.
Pročitajte i ovo
NOVE FOTOGRAFIJE
Ford i službeno potvrdio dolazak dizelskog Focus ST modela
Ford Focus dobio novu njušku
''Kad je Ford predstavio svoj SAV (sport activity vehicle) koncept 2005. godine trenutačno je osvojio naklonost javnosti i potaknuo nas da proizvedemo današnji S-MAX koncept, novi moderan monovolumen,'' rekla je Barb Samardzich, potpredsjednica odjela za razvoj proizvoda za Ford Europe, i dodala: ''Naš novi S-MAX Concept predstavlja jedinstvenu draž ovog obiteljskog automobila na nov način s Fordovim najnovijim dizajnerskim jezikom i tehnološkim inovacijama za novu generaciju kupaca.''
Novi S-MAX Concept stvoren je prema načelima najnovijeg Fordovog globalnog dizajnerskog jezika s velikom i upečatljivom prednjom rešetkom koja izgledom podsjeća na Aston Martinove automobile, ukošenim svjetlosnim sklopovima i jedistvenim tretmanom na donjem prednjem kraju branika koji uključuje dizajnerske elemente koji izgledaju kao da plutaju unutar prednjeg donjeg otvora i iznad prednjeg spojlera.
Možda najzanimljivija novost uz novi Ford S-MAX sigurno je nova verzija proizvođačeva Sync sustava koji prati zdravlje putnika unutar vozila mjereći razinu glukoze i broj otkucaja srca posebnim senzorima ugrađenim u sjedala.
►►► Pogled u prošlost: jedinstveni Ford Escort RS2000 Mk1
Od ostalih dizajnerskih elemenata specifičnih za novu konceptnu inačicu S-MAX modela valja spomenuti karakternu liniju koja se proteže uzduž bokova vozila i koja stvara dodatan dojam dužine ali i dinamičnosti, te snažnu liniju ramena kao i upečatljive svjetlosne sklopove s tzv. organskim LED elementima, najnovijoj inovaciji u razvoju svjetlosnih sklopova koja pruža veću fleksibilnost u pogledu pozicioniranja i dizajna, te brz odaziv i veći raspon boja.
Pod poklopcem konceptne varijante nalazi se novi 1.5-litreni EcoBoost motor koji nudi 180 KS i 240 Nm okretnog momenta koji će debitirati s novim Mondeom.
U unutrašnjosti se nalaze četiri sjedala i peto sjedalo u središtu stražnjeg reda sjedala koje se može preklopiti u podnicu čime se dobiva prostraniji interijer. Prednji dio putničkog prostora karakterizira usmjerenost na vozača. Visoko postavljena instrumentna ploča izvedena je na dinamičan način i usađena u središnju konzolu čime se stvara osjećaj prostranosti. Vrata panela oblikovana su na sličan način a inovativan dizajn krovišta u unutrašnjosti također maksimalno povećava osjećaj prostranosti.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.