Ford će na međunarodnom auto salonu u Frankfurtu u rujnu predstaviti novo konceptno vozilo kao naznaku druge generacije S-MAX modela.


Ford Motor Company predstavio je novi S-MAX Concept, obiteljsko vozilo koje je dizajnirano prema načelu zadržavanja stilskog dojma bez kompromisa glede praktičnosti i funkcionalnosti kojim se može pohvaliti i podosta popularan postojeći S-MAX model, dok su kod novog konceptnog vozila te vrijednosti dovedene do novih razina s još odvažnijim dizajnom, naprednim tehnološkim rješenjima i vrhunskom kvalitetom izrade.

Vezani članci Slika nije dostupna Ford i službeno potvrdio dolazak dizelskog Focus ST modela Slika nije dostupna Ford Focus dobio novu njušku

''Kad je Ford predstavio svoj SAV (sport activity vehicle) koncept 2005. godine trenutačno je osvojio naklonost javnosti i potaknuo nas da proizvedemo današnji S-MAX koncept, novi moderan monovolumen,'' rekla je Barb Samardzich, potpredsjednica odjela za razvoj proizvoda za Ford Europe, i dodala: ''Naš novi S-MAX Concept predstavlja jedinstvenu draž ovog obiteljskog automobila na nov način s Fordovim najnovijim dizajnerskim jezikom i tehnološkim inovacijama za novu generaciju kupaca.''

Novi S-MAX Concept stvoren je prema načelima najnovijeg Fordovog globalnog dizajnerskog jezika s velikom i upečatljivom prednjom rešetkom koja izgledom podsjeća na Aston Martinove automobile, ukošenim svjetlosnim sklopovima i jedistvenim tretmanom na donjem prednjem kraju branika koji uključuje dizajnerske elemente koji izgledaju kao da plutaju unutar prednjeg donjeg otvora i iznad prednjeg spojlera.

Možda najzanimljivija novost uz novi Ford S-MAX sigurno je nova verzija proizvođačeva Sync sustava koji prati zdravlje putnika unutar vozila mjereći razinu glukoze i broj otkucaja srca posebnim senzorima ugrađenim u sjedala.

►►►   Pogled u prošlost: jedinstveni Ford Escort RS2000 Mk1

Od ostalih dizajnerskih elemenata specifičnih za novu konceptnu inačicu S-MAX modela valja spomenuti karakternu liniju koja se proteže uzduž bokova vozila i koja stvara dodatan dojam dužine ali i dinamičnosti, te snažnu liniju ramena kao i upečatljive svjetlosne sklopove s tzv. organskim LED elementima, najnovijoj inovaciji u razvoju svjetlosnih sklopova koja pruža veću fleksibilnost u pogledu pozicioniranja i dizajna, te brz odaziv i veći raspon boja.

Pod poklopcem konceptne varijante nalazi se novi 1.5-litreni EcoBoost motor koji nudi 180 KS i 240 Nm okretnog momenta koji će debitirati s novim Mondeom.

U unutrašnjosti se nalaze četiri sjedala i peto sjedalo u središtu stražnjeg reda sjedala koje se može preklopiti u podnicu čime se dobiva prostraniji interijer. Prednji dio putničkog prostora karakterizira usmjerenost na vozača. Visoko postavljena instrumentna ploča izvedena je na dinamičan način i usađena u središnju konzolu čime se stvara osjećaj prostranosti. Vrata panela oblikovana su na sličan način a inovativan dizajn krovišta u unutrašnjosti također maksimalno povećava osjećaj prostranosti.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju