Aston Martin je odlučio dovesti performanse svojih sportskih automobila do ekstrema a dokaz tomu je najava novog V12 Vantage S modela.
Podijelite
Novi automobil zamijeniti će postojeći V12 Vantage model na tržištima diljem svijeta dok će One-77 hiperautomobil ipak i dalje držati titulu najbržeg cestovnog Aston Martin vozila u ponudi.
Novi V12 Vantage S pružati će najživlji i najangažiraniji osjećaj vožnje sportskog automobila od svih drugih modela u ponudi britanskog proizvođača luksuznih automobila. Uz izvrsne sportske vozne karakteristike, agilnost, dinamičnost i izvrsnu upravljivost, novi V12 Vantage S također će karakterizirati i već poznata i cijenjena kvaliteta, uglađenost i udobnost pri dužim vožnjama.
Opremljen proizvođačevim novim 6.0-litrenim V12 motorom i najnovijom generacijom Bosch sustava upravljanja radom motora, novi V12 Vantage S nudi 565 KS i maksimalnu brzinu od 330 km/h. Maksimalan okretni moment kao i nisko područje okretaja također pružaju još više nego prije. S maksimalnih 620 Nm dostupnih pri 5.750 o/min u odnosu na prijašnjih 569 Nm, novi V12 Vantage S neće nikoga ostaviti razočaranim.
Ono što je također jednako važno jest i raspoloživost okretnog momenta u nižem području broja okretaja, i to od već 1.000 o/min kad okretni moment skače s 439 Nm na 510 Nm. To pomaže da krivulja okretnog momenta bude visoka i ravna (dostavljajući stabilno i konstantno okretni moment) što pak značajno unapređuje vozljivost.
Tehnologija trkaćih automobila usađena je u sam genski kod novog V12 Vantage S modela, što se očituje u elementima poput komora za izgaranje izrađenih CNC strojem i šupljih bregastih osovina, da spomenemo samo neke. Još jedan jasan primjer trkaćeg DNK jest i novi mjenjač, Sportshift III AMT (automatizirani ručni mjenjač) koji je najnoviji rezultat rada na daljnjem razvoju automatiziranog ručnog mjenjača koji dolazi s postojećim V8 Vantage S modelom. Novi mjenjač također je znatno lakši od prijašnjeg 6-stupanjskog ručnog mjenjača donoseći uštedu od 25 kg.
S novim modelom biti će predstavljen i novi trofazni sustav podesivih amortizera, još jedan element koji će se po prvi put pojaviti u Vantage liniji modela, a isti će omogućiti vozaču da preciznije podesi ponašanje automobila na cesti. Dostupna tri načina rada, Normal, Sport i Track, pružaju širok raspon dinamičnih voznih karakteristika koje se mogu prilagoditi prema željama vozača. Sustav također upravlja razinom sudjelovanja u radu servo upravljača.
Uz prošireni sustav podesivog rada amortizera dolazi Sport način rada koji se aktivira preko gumba na središnjoj konzoli a isti mijenja odaziv papučice gasa, brzinu promjena stupnjeva prijenosa i naravno zvučnu kulisu motora kako bi se karakter automobila prilagodio željama i potrebama vozača.
Potpuno novi ispušni sustav koji je razvijen na temelju ispušnog sustava s One-77 hiperautomobila, manji je, lakši i mnogim ljubiteljima sportskih automobila još važnije, još glasniji od ispušnog sustava na izlazećem modelu.
Novi V12 Vantage S uz ogromnu snagu nudi prekrasan dizajn a novi model osviježen je u odnosu na prethodnika ne bi li ukazao na svoj položaj kao nova perjanica Vantage modelske linije.
Možda najuočljivija promjena jest rešetka automobila gdje se umjesto poznatih aluminijskih elemenata nalaze novi karbonski koji uključuju i sportsku crnu rešetku dok se kupci mogu i dalje odlučiti i na konzervativniju titanih sivu. Njena primarna funkcija dakako je maksimalno povećati protok zraka prema masivnom V12 mtooru, a nova rešetka inspirirana je onom na fantastičnom novom CC100 Speedster Conceptu, od milja zvanom DBR 100, o kojem smo pisali neki dan na našem portalu.
Drugi karakteristični znakovi koji će ovaj automobil izdvajati od ostalih definitivno su i novi ultralaki kovani, 10-kraki alu-naplatci i suptilna ali upečatljiva grafika za vanjski izgled koja uključuje crno krovište i crne elemente na poklopcu prtljažnika.
Kao i izvana, novi V12 Vantage S i u unutrašnjosti je dizajniran s ciljem da odiše snagom i sportskim karakterom. Novodizajnirana sportska sjedala, osviježeni detalji poput ukrasnih prošiva i mnogi drugi sitni detalji ističu se na kožnim presvlakama koje dolaze u dvije opcije, Luxmill i Semi-aniline, uz mogućnost naručivanja Alcantare. Kupci će na raspolaganju naravno imati vrlo veliku ponudu dodatnih opcija u ponuđenim paketima opreme.
Dr. Bez je za kraj rekao: ''Novi V12 Vantage S jest naš najekstremniji Vantage model ikada, projektiran s ciljem da prenesemo performanse i tehnologiju trkaćih automobila na otvorenu cestu.''