Ovaj koncept osmišljen je kao kreativna vježba a visoko-performansni brod inspiriran je linijama Vantage, Rapide, DBS i VIrage modelima te na taj način odaje počast ovom proizvođaču luksuznih automobila.
Pročitajte i ovo
Renault oduševio novim Espaceom
VW izbacio još jedan Golf – ovog puta kao Alltrack Crossover verziju
Cilj samog projekta nije bio samo ponuditi zanimljivu iteraciju Aston Martin vozila na vodi koji bi nosio karakteristične dizajnerske elemente i linije njegovih cestovnih izvornika već je de Basto htio proizvesti potpuno funkcionalan brod koji će se moći proizvesti u bilo kojem trenutku na osnovu potražnje.
Iako želeći napraviti nešto više od toga da samo prenese izgled Aston Martin automobila na dizajn broda, kao što mnogi drugi dizajneri brodova rade u sklopu projekata s poznatim proizvođačima automobila, najveći je izazov ipak bio kako na brod prenijeti najpoznatiju karakteristiku Aston Martina, prepoznatljivu rešetku hladnjaka. Odlučan da zadrži ovaj prepoznatljivi znak ali i ograničen činjenicom da brodovi nemaju hladnjake po samoj svojoj definiciji, oblik rešetke hladnjaka morao se nekako uklopiti u dizajn broda. Nakon nekoliko probnih skica postalo je očigledno da je jedino rješenje oblikovati vjetrobransko staklo poput rešetke hladnjaka i tako je legendarni oblik prednje maske Aston Martinovih automobila skladno prenesen na oblik stakla.
Nekoliko desetaka skica kasnije koje su pažljivo skenirane u digitalni oblik kako bi se napravio profil a kasnije i izradio 3D model, napokon su bile vidljive konture broda naglašene bojama AM trkaćeg tima, žutom i narančastom, dok su trup i paluba izvedeni u tamno zelenoj boji s bijelim interijerom.
Ovo nije futuristički koncept kao mnogi drugi koji se najčešće protive zakonima fizike ali i tržišta. Nautički elementi poput sidra i konopa sastavni su dio dizajna i inkorporirani su u studiju od samog početka njenog razvoja.
Prilikom projektiranja visoko-performansnog Aston Martin glisera korišteni su i neki inovativni materijali koji se mogu reciklirati a istovremeno ne narušavaju izgled plovila.
Glavne karakteristike sa automobila koje su prenesene na ovaj konceptualni brod su linija krovišta, oblik prozora, prednja i stražnja svjetla, bočni ventilacijski otvori, spojler, detalji na pramcu i najvažnije prednja rešetka koja je ovdje pretočena u oblik vjetrobranskog stakla.
Zahvaljujući neumoljivom pokušaju da se cestovno vozilo dizajnerski transformira u nautičko bez da se zanemare svi oni nautički elementi koji su potrebni za funkcionalnost plovila kao što je npr. sidro, ovaj brod izgleda kao da je doista spreman za plovidbu a ne za slikanje u marini.
Inspiriran inovativnim nautičkim materijalima, de Basto je odlučio napraviti područje za hodanje od sintetičke tikovine u istoj boji kao i brod. Spojler koji inače nalazimo na AM automobilima ovdje je inkorporiran u građu broda.
Kokpit je projektiran na simetričan način s vratima na sredini, velikim sjedalima koja se mogu spustiti u ležajeve za sunčanje, sjedalo kod kormila i ono do njega duplo su veća od ostalih. U unutrašnjost se ulazi preko vrata u središtu prostora poput središnjeg grebena u automobilu.
Svaki konceptni automobil javnosti se predstavlja pod svojim imenom te tako i ovaj konceptni brod na svijet dolazi sa savršenim imenom – Voyage. Baš poput mnogih AM vozila, i ova konceptualna studija nazvana je imenom koje počinje slovom ''V'' a sam naziv sugerira osjećaj pokreta, promjene i istraživanja novih mogućnosti.
Luiz de Basto kaže kako se tijekom cijelog projekta izrazito trudio napraviti koncept koji je potpuno funkcionalan te iako nije predviđen za komercijalnu upotrebu, ne propušta naglasiti da se brod može napraviti kada god se za tim ukaže potražnja te da je Voyage 55 spreman za plovidbu. Hoće li de Basto moći odoljeti porivu da proizvede nekoliko ovih ljepotana? Hm...pitamo se!