Pročitajte i ovo
Ozbiljni problemi
Automobilski div zatvara tri pogona, deseci tisuća radnika ostaju bez posla
START
Što povezuje Njemačku, Meksiko i Sarajevo? Ne, nisu Olimpijske igre...
Sada je VW-ov tehnički šef Heinz-Jakob Neusser izjavio kako je proces donošenja odluke o proizvodnji došao u posljednju fazu, a čini se kako su mu u Wolfsburgu naklonjeni. Naime, Neusser kaže kako su dobre šanse da produkcijska izvedba ugleda svjetlo dana te da će, ako se to uistinu i dogodi, ta izvedba biti vrlo slična onoj studijskoj.
Drugim riječima, može se očekivati Golf s trima vratima i agresivnim aero paketom kojega će pokretati 4-cilindrični 2,0-litreni turbo motor snage 294 kW, odnosno 400 KS pri 7200 o/min i najvećeg okretnog momenta od 450 Nm dostupnog između 2000 i 6000 o/min. Dakle, 100 KS snažniji i sa 70 Nm više okretnog momenta od standardnog Golfa R.
Također, ovaj bi automobil trebao težiti oko 1400 kg, biti opremljen ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, 19-colnim kotačima, imati 4Motion sustav pogon na sva četiri kotača, više različitih naprednih sustava pomoći vozaču, sportski interijer i do 100 km/h ubrzavati za oko 3,9 sekundi, dok bi mu najveća brzina bila tvornički ograničena na 280 km/h (Golf R je limitiran na 250 km/h).
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.