Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U Hrvatskoj je u kolovozu prodano 2.812 novih automobila, što je, na mjesečnoj razini, najlošiji ali i sasvim očekivani rezultat, obzirom na tradicionalnu slabu kupnju tijekom godišnjih odmora.


Gledamo li ukupni zbroj registracija u ovoj godini, tijekom prvih osam mjeseci prodano je 13,6 posto više novih automobila u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Primjetan pomak, ali još uvijek prilično slab, ističu prodavači automobila.

Vezani članci Manja potrošnja ovog Crnog petka Stigli podaci o potrošnji na Crni petak: Hrvati ove godine trošili manje nego prošle Opel Corsa (Foto: Wikipedia) Dalmatinac stavio auto u oglasnik pa umalo izgubio živce: ''Kao da prodajem Ferrari!''

U kolovozu se najbolje prodavao Volkswagen. Sa 338 prodanih jedinica njemački je brend dodatno učvrstio poziciju najbolje prodavane marke tijekom ove godine.

Riječ je o 3.499 automobila s Volkswagenovom značkom, odnosno čak 437 automobila više od drugoplasiranog Opela, koji je u kolovozu isporučio 255 automobila.

Pet više prodao je Renault, odnosno 2.832 automobila u prvih osam mjeseci. Peugeot, Chevrolet, Hyundai i Citroen također su mogu pohvaliti dobrim rezultatima.

Što se tiče modela, Hrvati ove godine najviše kupuju Opel Astru i Škodu Octaviju, koje se prodaju u dvije generacije, kao stari i novi model, dok je od takozvanih jednogeneracijskih modela, dakle bez alternative za kupnjom starijeg jeftinijeg modela, srca Hrvata najlakše osvojio Volkswagen Polo.

Slijedi ga Opel Corsa, zatim Hyundai i30 te Volkswagen Golf i Renault Megane.

Emisiju Automotiv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV.