Malo je automobila u posljednjim desetljećima ostavilo toliki utjecaj da možemo zaključiti kako su stekli kultni status. No, maleni i nevjerojatno okretni Smart ForTwo nesumnjivo spada u to elitno društvo. Testirali smo 71 KS snažnu izvedbu s najbogatijim paketom opreme.


 

Jedna od uobičajenih profesionalnih "boljki" automobilskog novinara jest ta da kada vozite neki testni automobil, počinjete primjećivarti koliko se mnogo (ili malo) njegovih prethodnih generacija nalazi na cestama. U slučaju Smarta ForTwo odgovor je jasan, barem u našim većim gradovima - riječ je o jednom od najpopularnijih mališana, a da je to točan zaključak potvrđuje i podatak kako je samo tijekom protekle godine na naše tržište uvezeno preko tisuću ovih mališana.

Vezani članci Slika nije dostupna Predstavljen novi Smart ForTwo Cabrio Slika nije dostupna Potpuno novi Renault Twingo dolazi sa stražnjim pogonom

Treća generacija Smarta ForTwo svoju mehaničku shemu zahvaljuje suradnji Daimlera i Renaulta te s novim Twingom dijeli nekih 70 posto mehaničkih komponenti. Brojni detalji interijera, motor, mjenjač i još podosta toga preuzeti su iz te suradnje i uklopljeni u već poznatu, stepenasto građenu karoseriju uokvirenu trademarkom modela ForTwo - sigurnosnim okvirom nazvanim Tridion. Smart ForTwo (interna daimlerova oznaka je C453) se proizvodi u francuskom Hambachu, dok je proizvodnja četverosjednog modela ForFour, zajedno s novom generacijom Twinga, povjerena tvornici u u slovenskom Novom Mestu.

Smart ForTwo se nudi uz dva 3-cilindrična motora te tri paketa opreme. No, kako je to već uobičajeno i kod vozila Mercedes-Benza, pri izboru automobila bira se tek motorizacija, dok se na konkretni paket opreme gleda kao na dodatak. Tako početna cijena modela sa 71 KS snažnim benzinskim motorom iznosi 80.400 Kn, dok izvedba s turbo-motorom snage od 86 KS kreće od 87.000 Kn. Govorimo li o mjenjačima, za sada je dostupan isključivo 5-stupanjski ručni. Konačno, na početnu izvedbu moguće je dodati jedan od tri paketa opreme: Passion, Prime ili Proxy...

Cijeli članak pročitajte na AUTONET.HR

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.