Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Grbin oštro po Ustavnom sudu: "Šeparović misli da vlast pripada njemu. Popišali su se na sve nas"

Novi Sport Combi

Sve pohvale novoj Mazdi 6

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
O novoj, odnosno redizajniranoj Mazdi 6 zna se već gotovo sve.

Ovo je naime treća šestica koju testiramo u nekoliko mjeseci, i ujedno njezina treća karoserijska izvedba, praktični karavan kojeg u Mazdi nazivaju Sport Combi. U skladu s imenom je i dizajn automobila, sportski lifestyle karavan većini djeluje privlačno, a pohvalu zaslužuje i činjenica da unatoč tome nije izgubljeno ništa na njegovoj praktičnosti.

Pročitajte i ovo Anto Đapić, Tomislav Tomašević - košarka za pamćenje Javio se i gradonačelnik Đapić se prisjetio košarkaških dana: ''Ja sam šiljio trice, za Tomaševića sam LeBron James'' NK Rudeš Nemojte doći Srušili snove dvadesetak dječaka samo jednim SMS-om: "Djeca su počela plakati, nije im bilo jasno što su krivo napravili"

Tu je veliki prtljažnik čiji je obujam s početnih 519 litara moguće povećati na 1.751 litru. Jedan od boljih rezultata u klasi, no to ne čudi jer 'šestica' je ujedno i jedan od najvećih automobila u klasi.

Među najlakšim automobilima u klasi

Za pogon testiranog modela brine se najslabiji dizelski motor u ponudi. Ima 129 konja, a kada to usporedimo s ostalim dizelašima, koji razvijaju 163 i 180 konja, dobiva se dojam da bi automobil mogao biti preslab. No u praksi je to sasvim druga Pohvale Mazda zaslužuje i za kvalitetu izrade koja je, nakon redizajna, dignuta na još veću razinu. Jedino što se ponekom kupcu neće svidjeti u unutrašnjosti je gotovo djetinjasta Mazdina razigranost priča. Ovih 129 konja i više je nego dovoljno u svim uvjetima. Jedan od razloga tome je i mala masa. Da dobro ste čuli, unatoč pozamašnim dimenzijama, 'šestica' Sport Combi je među najlakšim automobilima u klasi.

Mala masa doprinosi i maloj potrošnji. Niti uz oštriju vožnju prosjek na testu nije prelazio sedam i pol litara. Pohvalno, isto kao i uglađenost te miran rad motora. Pohvale Mazda zaslužuje i za kvalitetu izrade koja je, nakon redizajna, dignuta na još veću razinu. Jedino što se ponekom kupcu neće svidjeti u unutrašnjosti je gotovo djetinjasta Mazdina razigranost. Previše bliještećih boja i dizajnerskih rješenja koja se teško uklapaju u sliku ozbiljnog automobila. No na to su dobri poznavatelji Mazde već navikli kao što su navikli i na odličan ovjes. Sport combi omogućuje vrlo dinamičnu vožnju i istodobno vrlo dobro filtrira rupe i neravnine.

Sve ovo što vidite, s prilično bogatim paketom opreme TE, stoji 203 tisuće kuna. Još jedan razlog za pohvalu automobilu koji zaista nema previše mana.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene