Riječ je o robusnom kombiju namijenjenom za udoban, ali i luksuzan prijevoz putnika što postaje jasno s prvim pogledom u unutrašnjost kabine. Ovdje je šest neovisnih sjedala, presvučenih smeđom kožom, i ovdje je prostranost kakvu je teško opisati riječima. Gdje god sjeli, uživat ćete. Što se tiče vozača, dakle, jedinog koji radi u ovom automobilu, njegovo je mjesto idealno postavljeno tako da ima odličnu preglednost, a i sve komande su na pravom mjestu kao i 6-stupanjski ručni mjenjač koji je postavljen na idealnom mjestu.
Pročitajte i ovo
Nadzirao sveobuhvatne promjene
Preminuo nekadašnji direktor automobilskog diva: "Postavio je temelje uspjeha"
Godina tigra
Na hrvatske ceste stigao je jedan malo drukčiji tigar
A sad se vraćamo na putnički dio, dakle, za one koji ovdje uživaju u vožnji. Kabina je, stvarno, i više nego dobro uređena, s naglaskom na 4 modularna sjedala koje je moguće pomicati naprijed-nazad i okretati za 180 stupnjeva.
Još jedna posebnost, moguće ih je spustiti u gotovo ležeći položaj. Savršeno. Nadalje, tu je i praktični stolić koji se također miče u željenom pravcu te omogućava lakše konzumiranje hrane, a naravno može služiti i za kartanje kao i za rad sa kompjuterom jer je, nadohvat ruke, i strujni priključak za isti.
Pogon na sva četiri kotača
Luksuzu i dobrom ugođaju doprinose i zatamnjena stakla kao i vrhunski audio sustav te 3-zonski klima uređaj, intergriran u krov, zajedno s rasvjetom. Ne treba ni spominjati kako ovdje ne nedostaje i razno raznih pretinaca za piće i ostale sitnice. Da je riječ o posebnoj seriji, naglašava natpis Pan Americana s kartom američkog kontinenta, ali i praktična dvoja klizna vrata. Također, karoseriju obilježava i podvozje dignuto za 30 milimetara te robusna prednja maska i alu naplaci. Dakle, ni makadam za ovaj automobil nije problem, posebice kada spomenemo kako je riječ o pogonu na sve kotače.
Za Pan Americana treba izdovijiti 431.000 kuna
Pan Americana je opremljena poznatim 5 cilindarskim TDI motorom s dvije i pol litre obujma i najvećom snagom od 174 konja. Definitivno smo zadovoljni ovakvim motorom jer su performanse i više nego dobre. Tu je na prvom mjestu ubrzanje do stotke za samo 12,5 sekundi, uz najveću brzinu od 185km/h. I to sve s prosječnom potrošnjom od nevjerojatnih 11 litara.
Na kraju, kad sve uzmemo u obzir, i dodamo dužinu vozila od 4,9 metara, zaključujemo kako se radi o ultimativnom putničkom vozilu kojem snježni pokrivač ili makadamski put, ne predstavljaju nikakav problem. Ovo je zaista vrhunski putnički model pa mu je takva i cijena – 431 tisuću kuna. No, ovaj ju cruiser apsolutno opravdava.
Emisiju Automotiv pogledajte u nedjelju u jutarnjem terminu programa Nove TV.