Novi performansni Golf R pogoniti će novo dizajnirani TSI motor sa 300 KS što je 30 KS više u odnosu na prethodni model uz prateće 18-postotno smanjenje potrošnje goriva. Poput prethodna tri R modela, i ovaj najnoviji model sa sufiksom R snagu iz svog motora potpomognutog turbo punjačem šalje na površinu preko stalnog pogona na sva četiri kotača dok se ovoga puta radi o najnovijoj verziji 4MOTION sustava sa Haldex spojkom pete generacije.
Pročitajte i ovo
Održana 4. velika utrka ubrzanja – tko je ovaj put najbrži?
Volvo Sport P1900
Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine?
Novi Golf R model s ručnim mjenjačem ubrzanje do 100 km/h postiže za tek 5.1 sekundu što je znatno poboljšanje u odnosu na svog prethodnika koji je isto ubrzanje postizao za 5.7 sekundi, dok je u slučaju verzije s automatskim DSG mjenjačem ta brojka još respektabilnijih 4.9 sekundi. Maksimalna brzina elektronički je ograničena na 250 km/h.
Unatoč izuzetno agilnim voznim karakteristikama i povećanju ukupne izlazne snage od 30 KS u odnosu na izlazeći model, potrošnja goriva kod novog Golf R modela spuštena je s prijašnjih 8.5 litara na 7.1 l/100km. Emisije ugljičnog dioksida također su smanjene sa 199 na 165 g/km.
Dodatan doprinos nižoj potrošnji goriva ostvaruju Start/Stop sustav i sustav regenerativnog kočenja u paketu s opcionalnim 6-stupanjskim DSG mjenjačem. S ovakvom konfiguracijom, potrošnja goriva iznosi 6.9 l/100km uz pratećih 159 g/km CO2. Time je ostvarena ukupna ušteda u potrošnji goriva u odnosu na prethodni model od čak 18 posto.
Novi R model garantira izuzetno dinamične vozne performanse koje se mogu pripisati novo konfiguriranom sportskom ovjesu. Vozilo tako leži 20mm bliže tlu a novi progresivni upravljački sustav i ''ESC Sport'' koji se odsad može u potpunosti deaktivirati prilikom vožnje na trkaćim stazama dodatno doprinose čistom sportskom vozačkom iskustvu. Na popisu opcionalne opreme naći će se dodatno poboljšan DCC dinamički sustav kontrole šasije s mogućnošću odabira profila vožnje koji sadrži novi 'RACE' način rada.
U skladu s dinamičnim, sportskim karakterom vozila i kočnice su spremne odgovoriti svakom izazovu. Kočioni diskovi debljine 30mm na prednjoj osovini mjere 340mm u promjeru dok su stražnji kočioni diskovi debljine 22mm i promjera 310mm.
►►► Tko je brži: stari Golf GTI ili novi Golf TDI?
Novi Golf R dolaziti će opremljen opsežnim paketom jedinstvenih i ekskluzivnih elemenata. Uz posebno dizajnirane branike, pragove i 18-inčne alu naplatke, novi Golf R dodatno će se vizualno isticati iz gomile kao impresivan sportski automobil i po detaljima poput standardnih bi-xenon svjetala s novo dizajniranim LED dnevnim svjetlima, tamno crvenih LED stražnjih svjetala i ispušnog sustava koji završava sa četiri kromirane ispušne cijevi.
U unutrašnjosti će novi Golf R također jasno pružati dojam da se radi o top modelu u ponudi sa svojim sportskim sjedalima presvučenim u kombinaciju tkanine i Alcantare, kožnim trokrakim sportskim upravljačem, ambijentalnim osvjetljenjem, automatskom klimom i radio/CD sustavom s ekranom na dodir.
Lansiranje novog, najjačeg Golf R modela koji će ujedno biti i učinkovitiji u pogledu potrošnje i emisije CO2 zakazano je za kraj ove godine a novi Golf R na tržište će biti lansiran u karoserijskoj formi s dva i četiri vrata.
►►► Opaki Zombie Rabbit
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.