Šef razvoja BMW-ovog M odjela, Carsten Priest, je izjavio kako unutar BMW-a te samog M odjela postoji velika želja za razvojem automobila koji bi konkurirao primjerice Audiju R8 ili mercedesovog AMG-GT-a, no problem su resursi.
Naime, Priest kaže kako u M odjelu uvijek imaju "više ideja nego novaca" pa je stoga potrebno dobro odrediti prioritete prije davanja zelenog svjetla za ijednu od njih. Prostora iznad i8 za jedan snažniji i brži automobil svakako ima, no u BMW-u su odlučili dobro pripaziti na troškove dijelom zahvaljujući upravo i modelu i8.
Konkretnije, za razvoj jednog novog modela je otprilike potrebno oko 1 milijarde Eura, dok su primjerice i3 i i8 stajali oko 2 milijarde Eura svaki. Stoga će Bavarci neko vrijeme vrlo pažljivo postupati sa svojim novcima.
Nadalje, Priest se ipak okrenuo originalnom M1 i podsjetio kako je od njegova lansiranja prošlo 46 godina te se zapitao u kojem je trenutku uputno revitalizirati neki raniji projekt. Drugim riječima, postavlja se pitanje želi li nam Priest natuknuti kako se možemo nadati nasljedniku modela M1 na veliku pedesetu obljetnicu?
Podsjetimo, BMW je još 2008. predstavio konceptni model M1 Hommage, no tada, a ni kasnije nisu objavljeni nikakvi tehnički detalji niti je sam koncept učinio ikakav daljnji korak prema produkcijskoj izvedbi.
Nadamo se kako ćemo u skoroj budućnosti imati više informacija.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.