Alicia Keys zapalila je zagrebačku publiku koncertnim predstavljanjem recentnog albuma 'As I Am'. Dokazala je da je u punoj izvođačkoj snazi, a jedino su sporadični problemi s razglasom pred kraj koncerta malo omeli super ozračje 'super žene'


Nastup Alicije Keys u zagrebačkom Domu sportova sigurno je najjači koncertni događaj u listopadu, a možda i jesenje koncertne sezone, iako je to bilo očito i onog trenutka kad su planule ulaznice prvo za KD Dražen Petrović, a ubrzo i za veći prostor. Ovog trenutka se čini da je buduća rukometna Arena kojim slučajem dovršena prije vremena, onda ne bi bilo onih koji su uzaludno tražili preprodavače karata ispred dvorane u petak navečer.

Vezani članci Slika nije dostupna Doznajte tko je osvojio karte za Faithless! Slika nije dostupna Korn ponovno dolazi u Zagreb

>> Alicia Keys europsku turneju počinje u Zagrebu

>> Britney Spears na koncertu Alicije Keys

>> Alicia Keys i Jack White snimili video za novog Bonda

Pokazalo se da je 'Super žena' jednak magnet za obožavatelje i kod nas, a ona se potrudila pružiti im nezaboravan show. To je već bilo jasno na uvodnoj 'Go Ahead'. Deseteročlani prateći bend podigao je moćni i bučni zid, a inače ne pretjerano žestoka pjesma koja otvara Alicijin posljednji studijski album 'As I am' je u koncertnom aranžmanu ispala najbolji izbor za spektakularni početak.

'Dobra večer, Zagreb! Kako ste?', izrečeno iz usta Alicije Keys na tečnom hrvatskom jeziku bilo je samo dodavanje ulja na vatru već raspamećenoj publici koja je već u idućoj pjesmi s Alicijom pjevala stihove 'Baby, Baby, Baby, You Don't Know Me Name…' S druge strane guštao se i prateći bend, pogotovo u 'Wreckless Love' zbog zahtjevnog sviranja izlomljenog ritma, dok je Alicija improvizirala unutar pjesama u prvom dijelu koncerta na klavijaturama, tako da se retro ozračje itekako osjetilo.

Naravno 'Super žena' je dobro svladala gradivo i povijest funka, soula i R 'n' B-ija (u posljednju po redu 'Fallin'' ugradila je 'It's A Man's Man's Man's World' Jamesa Browna). Pogotovo prvi dio koncerta je bio osmišljen kao da je zvijezda direktno dobivala instrukcije od Georgea Clintona. Srednji dio koncerta bio je pretežno rezerviran za balade, ali ono što je zanimljivo je da je Keys mogla u tom dijelu progurati puno više starih hitova, ali je naglasak stavila na pjesme s albuma 'As I Am'. No to nije bilo razočarenje za publiku, koja je posebno živnula na hitovima 'Superwoman' i 'No One'.

Alicia Keys može ponoviti gostovanje u Zagrebu i to u još većem koncertnom prostoru

Alicia Keys na bini je dokazivala i superiornost svojih kolega iz benda, točnije troje pratećih vokala, koji je u nekim stvarima itekako premašuju, ali opet nedvojbeno je da iz mlade zvijezde zrači neprikosnovena karizma koja je cijelo vrijeme djelovala poput magije na publiku, bilo da pjeva ispred iste u prvom redu, ili da je za klavirom.

Najveću neugodnost na koncertu priredilo je ozvučenje. Naime kad se pred kraj nastupa već činilo kako je sve proteklo besprijekorno, začulo se oštro pucanje zvuka u zvučnicima, koje se kasnije ponovilo nekoliko puta, ali su glazbenici na bini ignorirali tu situaciju nastavljajući sa sviranjem. To je bila jedina neugodna situacija na inače tehnički odlično osmišljenom koncertu. Bina nije bila posebno specijalno dizajnirana, ali je po cijeloj njezinoj širini bio postavljen veliki video zid koji je pridavao većoj efektnosti showa. Ujedno se radilo o jedninom megalomanskom atribubutu u inače minimalistički osmišljenoj bini prilagođenoj prije svega glazbenicima.

U sat i četrdeset pet minuta nastupa, Alicia Keys je samo jednom izašla na bis, iako su ovacije publike bile gromoglasne, no mjesta zamjerkama uistinu nije bilo, a Zagreb je u petak navečer uistinu bio počašćen vrhunskim R 'n' B koncertom. Nema sumnje da ova višestruka Grammyjevka, humanitarka i istinska glazbena zvijezda bez problema može ponoviti svoje gostovanje u Hrvatskoj, i to u još većem koncertnom prostoru.