Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Najpoznatiji marketinški stručnjak

'Reklame su obično odraz društva'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ovih dana Zagreb je posjetio Andrew Cracknell, glasoviti marketinški stručnjak i autor knjige 'The Real Mad Men' po kojoj je nastala istoimena serija.

Prozujite s nama kroz sve showbizz vijesti dana – Lajkajte Showbuzz!

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna ZBOG PRODORA DELTA-SOJA VIDEO Uznemirujuća vladina reklama u kojoj se djevojka bori za zrak razljutila mnoge: "Zastrašivanje mladih neće nikoga potaknuti na cijepljenje" Volkswagen, ilustracija (Foto: AFP) Brojne negativne reakcije Volkswagen se ispričao zbog rasističke reklame za Golf: "Stidimo se, ne možemo objasniti kako je do toga došlo..."

U više od 40 godina karijere, Andrew je radio za najprestižnije agencije, pa je iz prve ruke ispričao zanimljive priče iz svijeta oglašavanja u 60-ima.

>> Evo napokon istine o pjesmi koja je obilježila čitave generacije!

'Reklame su obično odraz društva', iskreno kaže Andrew. Otkrio je i koji je najveći budžet kojim je raspolagao, tko je bio njegov najluđi klijent, koji su problemi današnje reklamne industrije, što misli o radu kontroverznog fotografa Oliviera Toscanija, te je li na poslu uistinu bilo toliko alkohola i seksa u 60-ima... sve to i još više otkrio je gospon Cracknell u prilogu Red Carpeta!

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene