Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Četvrta generacija

Subaru Legacy - limuzina koja ne hvata korak s vremenom

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Među vrlo dobrim japanskim limuzinama srednjeg razreda, teško se izboriti za dio tržišnog kolača, pa makar se zvali i Subaru. Njihova limuzina Legacy, sada se nudi u četvrtoj generaciji.

I dalje ponosno ističe tipične detalje po kojima je Subaru postao poznat, ali istovremeno propuštajući uhvatiti korak s najboljima. Je li to namjerno ili pak slučajno, sada već postaje teško shvatljivo.

Pročitajte i ovo Pacijenti u čekaoni Osigurajte se Nova odluka HZZO-a: Poskupile zdravstvene usluge za dio pacijenata Zgrada - 2 čeka se stambena strategija Mladi sve teže do prve nekretnine, reporter izračunao kad i što točno mogu kupiti

Krenimo s izgledom. Svatko će, naravno, imati svoje mišljenje, no mi smo ipak kritični. Subaru forsira neku svoju filozofiju, itekako vidljivu i na Imprezi, koja nikako ne prolazi kod europskih kupaca. S druge strane, Subaru dobro kotira u Japanu i Americi, gdje se ipak traži nešto drugo. A što nas najviše čudi, Legacy je ne tako davno izgledao sasvim dobro.

Tradicionalisti u Subaru-u trebali bi se ugledati na kolege iz Japana, ili pak Korejce koji su napravili ogroman dizajnerski zaokret.

Ništa bolje mišljenje nemamo niti o kabini. Kao prvo, Subaru se predstavlja kao premium japanski brend, no premium osjećaja ni u tragovima. Obilje tvrde plastike, vrlo hladan dizajn i displeji koji jednostavno djeluju smiješno. Legacy živi u nekim davnim vremenima, dok konkurencija, koja se ne predstavlja kao premium, pruža osjetno više.

Još jedan detalj koji ne opraštamo automobilima koji se ponose posebnim motorima i integralnim pogonom jest nedostatak analognog pokazatelja temperature motora. Pa nije ovo Toyota Aygo.

Nakon svega, bolje se pozabaviti spomenutim Subaru karakteristikama. Ovdje je, dakle, dizelski bokser motor, jedini takve vrste u svijetu. I to je svakako pohvalno, jer nudi solidnu mirnoću u radu, dobar razvoj snage i nisko težište no ne i više od toga. Odnosno ništa po čemu bi zaslužio epitet spektakularno i time opravdao činjenicu što Legacy Diesel možete kupiti samo s ovim agregatom, od 150 konja i 350 Nm.

Nije među najbržima, ali je štedljiv

Dakle, poželite li više dizelske snage, kao što nudi većina konkurenata, Subaru nema odgovor. Jednako kao što onima koji ne mare za performanse, ne može ponuditi niti slabiji dizelski agregat. Također, nemogućnost ugradnje automatskog mjenjača, kojeg danas bira većina kupaca, svojevrsni je hendikep, a Japanci ne nude niti eko-friendly Start-Stop sustav.

S 9,3 sekunde za hvatanje stotke i maksimalnih 206 km/h nije niti među najbržima, ali je zato prilično štedljiv – prosječnih 7 litara je dobar rezultat.

Simetrični pogon na sve kotače, druga je glavna karakteristika ovog modela. Stvar funkcionira jako dobro, pružajući vrhunski grip i adekvatno upravljanje do stanovite, vrlo visoke granice, no 'all wheel drive' nije svemoguć. Naime, valja pripaziti, jer jednom kada prokliže, zna biti znatno neugodnije nego li kod proklizavanja prednjeg ili stražnjeg pogona.

U vožnji hvalimo mekano podešenu papučicu spojke, vrlo udoban ovjes, ali ne i naginjanje karoserije, kao i iritantan osjećaj kod prijenosa snage na sve kotače, kada se čini kao da se automobil napinje i poskakuje, posebice kod kretanja.

>> Subaru ima auto za 'mediokritete'

Očigledno je kako nas Legacy nije pretjerano impresionirao. Na koncu nismo to ni očekivali, a slabe dojmove dodatno je naglasio pogled na cjenik.  269 tisuća kuna je, naime, previše. Konkurencija iz zemlje izlazećeg sunca, možda ne nudi quattro pogon, ali su puno dalje otišli u premium osjećaju i to za manju cijenu.

Emisiju Automotiv gledajte u jutarnjem terminu, u nedjelju na programu Nove TV.
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene