Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Čudna reklama je to

Subaru ima auto za 'mediokritete'

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Subaru je krenuo korak unatrag ’lansiranjem' najobičnijeg automobila ikada, koji samo treba služiti kao najava – boljeg automobila.

Zaboravite na elegantni dizajn Porschea, zaboravite na BMW-e opremljene iPadima ili općenito neobične automobile – Subaru se svojim novim automobilom želi vratiti osnovama, i predstavlja model Mediocrity 2011 (iako prijevod nije potreban, da ipak kažemo, novi Subaruov model zove se 'Mediokritet').

Pročitajte i ovo NewsBar produkcija video spota za Addiko banku ADDIKO DONOSI Potpuno drugačiji: Napravili spot o uvođenju eura koji je osvojio publiku i objasnili što s "bičvom ispod kreveta" Slika nije dostupna Ironija našeg društva Nemojte kupovati jeftino - koštat će vas skupo: Pogledajte MUP-ovu antikorupcijsku reklamu

Prije nego što ljubitelji automobila polude, nova Subaruova limuzina je na kraju samo šala. 'Mediocrity' je dio Subaruove kampanje za svoj novi proizvodni model, Legacy. Model Mediocrity nije opremljen gotovo ničime osim samih osnova – ipak ima i farove i retrovizore – a zapravo jedina svrha mu je pripremiti teren za nadolazeći Legacy.

'Mediocrity 2011 prevest će vas od točke A do točke B bez da itko to uopće primjeti, i to je dobra stvar', kaže 'predsjednik' Mediocrityja. Sve je to naravno šala – na internet stranici koja promovira Mediocrity čak se nalazi i najdosadnija igrica auto utrka na svijetu.

Pitanje je sljedeće: je li se ova kampanja 'obrnute psihologije' pokazala imalo uspješnom? Iz Subarua ne govore ništa na internet stranici kampanje; umjesto toga na stranici se povremeno pojavljuju linkovi koji upućuju korisnike na 'bolji automobil', na Legacy.

Za sada se čini da jedino što je kampanja uspjela postići jest ukazati na ono što Legacy nije umjesto puno izravnije poruke koja govori 'što Legacy zapravo jest'.

Reakcije čak pokazuju da bi ljudi bili više zainteresirani vidjeti povratak starijih, jednostavnijih modela koji bi bili i jeftiniji, jer za one ljude koji nisu tehnološki orijentirani i za koje automobil služi zaista da se dovezu od točke A do točke B, ovo je privlačna zamisao jer im je dosta da plaćaju velike novce za automobile s funkcijama koje niti ne koriste jer im to tržište nalaže.

Koja je druga opcija, kupiti indijski automobil koji se zapali nakon 5 mjeseci ili smoždi poput kartonske kutije pri najslabijem udarcu? A onda opet, ne možemo se vraćati unatrag. Cijene automobila nisu tako velike samo zbog iPod utora i sličnih gadgeta već zbog bolje sigurnosti, veće ekonomičnosti i više ekološke osviještenosti.

A to su stvari koje koštaju. Stoga, treba biti svjestan čega se odričemo, gadgeta i pomodnosti ili vlastite sigurnosti i čišćeg zraka?

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene