Najčitanije
Prehrana beba ključna za razvoj mogza
Prehrana u prvih nekoliko tjedana života ima snažan utjecaj na razvoj mozga djeteta, sugerira studija britanskih znanstvenika.
Istraživači iz Great Ormond Street Hospital for Children su s kolegama s londonskog University Collegea utvrdili kako prerano rođene bebe koje su u prvih nekoliko tjedana života hranjene obogaćenom mješavinom hrane za bebe imaju konstantno bolje rezultate na testovima inteligencije nego prerano rođene bebe koje nisu imale ovakvu prehranu.
Pročitajte i ovo
Rezultati koje je objavio stručni časopis Pediatric Research pokazuju kako je pozitivan učinak prehrane obogaćene dodatnim proteinima, mastima, kalcijem, fosforom, željezom, cinkom, bakrom i još nekim mikronutrijentima moguće pratiti i u tinejdžerskoj dobi.
Razlika je u početku bila posebno izražena kod dječaka, tako da su 7-godišnjaci hranjeni "pojačanom" hranom za bebe na testovima inteligencije imali prosječno 12,2 bodova više nego dječaci hranjeni uobičajenom hranom.
U tinejdžerskoj dobi je razlika bila veća među djevojčicama - prosječno 9 bodova.
Već su ranije studije pokazale da prehrana može utjecati na ponašanje, no ovo je prvo istraživanje u kojem je utvrđeno da prehrana u ranoj fazi života može promijeniti strukturu dijela mozga ključnog za pamćenje i učenje.




Obavijesti uključene


