Nedavno objavljena studija u časopisu Risk Analysis otkriva da konzumacija jednog jajeta dnevno povisuje rizik od bolesti srca za beznačajnih 1 posto.
Podijelite
S druge strane, čimbenici na koje je moguće utjecati poput pušenja, loše prehrane, prekomjerne tjelesne mase, pretilosti i tjelesne neaktivnosti doprinose razvoju bolesti srca sa 30-40 posto, dok genetski čimbenici te bolesti poput hipertenzije ili dijabetesa povisuju taj rizik za 60-70 posto.
Kako bi se smanjio rizik od bolesti srca, nužno je eliminirati rizične čimbenike koji imaju značajan utjecaj na razvoj bolesti, dok nema potrebe za ograničavanjem konzumacije jaja, zaključuju autrori studije.