Svemirska stijena dobila je naziv RC 2014, a doći će na udaljenost oko oko 40 tisuća kilometara od našeg planeta.

Oko 18 metara širok asteroid juri prema Zemlji, ali - ima nam spasa. Astronomi naime kažu da nema razloga za brigu.

Vezani članci Slika nije dostupna VIDEO Fascinantna snimka kometa koji bi se mogao raspasti Slika nije dostupna Evo zašto NASA otkriće ovog asteroida smatra velikim dostignućem

Svemirska stijena dobila je naziv RC 2014, a doći će na oko 40 tisuća kilometara od našeg planeta. To je jedna desetina udaljenosti između Zemlje i Mjeseca. Najviše će nam se približiti u nedjelju 7. rujna, piše Huffington Post.

Na pomolu odgovor na vječno pitanje - Ovako je nastala Zemlja?!

'Iako ovaj nebeski objekt ne predstavlja nikakvu prijetnju Zemlji ili satelitima, njegov bliski pristup stvara jedinstvenu priliku istraživačima da ga promatraju i saznaju više o asteroidima', poručila je NASA.

Astronomi kažu da je 2014 RC otprilike iste veličine kao i svemirska stijena koja je eksplodirala nad Chelyabinskom u Rusiji prošle godine. Dok promatrači neba neće moći uočiti asteroid golim okom, astronomi amateri vjerojatno će ga moći 'uhvatiti' koristeći mali teleskop.

Očekuje nas udar poput detonacije 44.800 megatona TNT-a?

Asteroin 2014RC nije jedini asteroid ili komet koji se približio Zemlji. Od 2. rujna uočeno je 11.408 asteroida i kometa. A tu su i svemirske stijene koje još nismo otkrili.