Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Postoje brojni razlozi zašto netko neće lajkati statuse na Facebooku pa pripazite o čemu pišete i da li vaši statusi ne dosađuju drugim korisnicima.


Nekim korisnicima Facebooka ova društvena mreža služi isključivo za komunikaciju s prijateljima i praćenje nekih stranica, grupa, sportskih klubova i slično te im uopće nije važno koliko prijatelja imaju na njoj ili koliko broj lajkova njihove objave dobiju, dok dio korisnika željnih pažnje želi skupiti što više prijatelja i što više lajkova na svoje postove, komentare i fotografije koje objavljuju na Fejsu.

Vezani članci Slika nije dostupna Čak 58 milijuna postova: Utakmica Brazil-Hrvatska pet puta popularnija od Oscara Slika nije dostupna Facebook prati statuse i komentare koje su korisnici napisali, ali NISU objavili!

No, Facebook ima neka svoja pravila pa je tako nedavno istraživanje Nielsena pokazalo da veliki broj korisnika ove mreže ne voli određene objave svojih (virtualnih) prijatelja na ovoj mreži te da ih nikad ili jako rijetko lajkaju.

Kakvi statusi vas živciraju na Facebooku?

Također, ranije istraživanje Mashablea pokazalo je i da su ljudi spremni prekinuti prijateljstva na Facebooku zbog objava političkih stavova, odnosno ako njihovi prijatelji podržavaju 'pogrešnu' političku opciju. Na temelju tih informacija na Huffington Postu objavili su kakve sve tipove objava korisnici ne vole vidjeti na svom Facebooku i zbog čega nitko neće lajkati objave određenih korisnika.

Evo liste sedam razloga zbog kojih nećete dobiti lajk:

Velika slova

Ako statuse pišete s uključenim Caps lockom, odnosno velikim slovima, čini se kao da vičete na cijeli Facebook – nema mjesta vikanju u digitalnom svijetu, a nema niti lajkova za takve statuse

Pasivno agresivne objave

Statusi s kojima korisnici ove društvene mreže samo traže pažnju poput 'Izgleda da ću večeras ostati sam/a doma'

Spam objave

Često među novostima možemo vidjeti objave poput 'Klikni like i osvoji tablet' – većina korisnika takve objave smatra napadnima jer su svjesni da neće osvojiti tablet

Negativne objave

Svakodnevne negativne objave i komentari te širenje negativnog raspoloženja sigurno neće dobiti puno lajkova

Pretjerivanje s dijeljenjem vlastitog mišljenja

Na Huffington Postu kažu da je jasno da svatko ima pravo na svoje mišljenje, no upozoravaju da ono što napišete na Facebooku nije isto kao i kada o istim stvarima razgovarate s prijateljima u kafiću jer se vaša (prestrastvena) razmišljanja možda neće svidjeti drugim prijateljima na Facebooku, a zbog nekih – pogotovo kada je politika u pitanju, možete izgubiti dio prijatelja

Stalno objavljivanje statusa

Nitko ne voli kada mu je Facebook 'zatrpan' uzastopnima statusima iste osobe – ne samo da korisnici neće lajkati objave te osobe, već će tu osobu vjerojatno ukloniti s liste prijatelja

Objave dosadnih aplikacija

Objave aplikacija koje se koriste na Facebooku (poput poziva na gradnju farme na FarmVilleu i slično) većina korisnika smatra nepotrebnima, dosadnim i napornima 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook