Nekim korisnicima Facebooka ova društvena mreža služi isključivo za komunikaciju s prijateljima i praćenje nekih stranica, grupa, sportskih klubova i slično te im uopće nije važno koliko prijatelja imaju na njoj ili koliko broj lajkova njihove objave dobiju, dok dio korisnika željnih pažnje želi skupiti što više prijatelja i što više lajkova na svoje postove, komentare i fotografije koje objavljuju na Fejsu.
Pročitajte i ovo
Novi izvidi
USKOK se oglasio o slučaju Mamić, otkrili što su poduzeli nakon njegovih objava na Facebooku
Tko je raketirao Banske dvore?
Krenula lavina šaljivih objava na račun MUP-a: ''Veselim se četvrtku kada bi mogli utvrditi ubojicu u slučaju Kain i Abel''
No, Facebook ima neka svoja pravila pa je tako nedavno istraživanje Nielsena pokazalo da veliki broj korisnika ove mreže ne voli određene objave svojih (virtualnih) prijatelja na ovoj mreži te da ih nikad ili jako rijetko lajkaju.
Kakvi statusi vas živciraju na Facebooku?
Također, ranije istraživanje Mashablea pokazalo je i da su ljudi spremni prekinuti prijateljstva na Facebooku zbog objava političkih stavova, odnosno ako njihovi prijatelji podržavaju 'pogrešnu' političku opciju. Na temelju tih informacija na Huffington Postu objavili su kakve sve tipove objava korisnici ne vole vidjeti na svom Facebooku i zbog čega nitko neće lajkati objave određenih korisnika.
Evo liste sedam razloga zbog kojih nećete dobiti lajk:
Velika slova
Ako statuse pišete s uključenim Caps lockom, odnosno velikim slovima, čini se kao da vičete na cijeli Facebook – nema mjesta vikanju u digitalnom svijetu, a nema niti lajkova za takve statuse
Pasivno agresivne objave
Statusi s kojima korisnici ove društvene mreže samo traže pažnju poput 'Izgleda da ću večeras ostati sam/a doma'
Spam objave
Često među novostima možemo vidjeti objave poput 'Klikni like i osvoji tablet' – većina korisnika takve objave smatra napadnima jer su svjesni da neće osvojiti tablet
Negativne objave
Svakodnevne negativne objave i komentari te širenje negativnog raspoloženja sigurno neće dobiti puno lajkova
Pretjerivanje s dijeljenjem vlastitog mišljenja
Na Huffington Postu kažu da je jasno da svatko ima pravo na svoje mišljenje, no upozoravaju da ono što napišete na Facebooku nije isto kao i kada o istim stvarima razgovarate s prijateljima u kafiću jer se vaša (prestrastvena) razmišljanja možda neće svidjeti drugim prijateljima na Facebooku, a zbog nekih – pogotovo kada je politika u pitanju, možete izgubiti dio prijatelja
Stalno objavljivanje statusa
Nitko ne voli kada mu je Facebook 'zatrpan' uzastopnima statusima iste osobe – ne samo da korisnici neće lajkati objave te osobe, već će tu osobu vjerojatno ukloniti s liste prijatelja
Objave dosadnih aplikacija
Objave aplikacija koje se koriste na Facebooku (poput poziva na gradnju farme na FarmVilleu i slično) većina korisnika smatra nepotrebnima, dosadnim i napornima
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook