Jedna od najpopularnijih opcija na Twitteru jest mogućnost dodavanja hashtagova (#) koji označavaju određenu temu te putem takvih oznaka korisnici mogu jednostavno pratiti, ali i sudjelovati u raspravama s milijunima korisnika ove mreže.
Pročitajte i ovo
nakon božinovićeve izjave
Realni sektor Vladi: "Provodimo mjere, ne blokirajte nam živote i egzistenciju"
''Nema gledanja kroz prste''
Veliki oglašivači povlače se s YouTubea, među njima i britanska Vlada
Iako Facebook ima puno više korisnika od Twittera, na ovoj društvenoj mreži do sada nije bilo mogućnosti sudjelovanja u konverzaciji s drugim korisnicima na ovaj način, no iz Zuckebergove su kompanije jučer objavili da će predstaviti nekoliko novih opcija koje će omogućiti jednostavniju komunikaciju i rasprave oko određenim tema – prva takva opcija upravo je uvođenje hashtagova koji će na početku biti dostupni malom broju korisnika.
A riječ godine je...
Dodavanjem oznake '#' pored riječi ona će se pretvoriti u link na koji je moguće kliknuti i na taj način vidjeti što drugi korisnici Facebooka pišu o istoj temi. S obzirom da je hashtag iznimno popularan i na brojnim drugim društvenim mrežama (osim Twittera, koriste ga Instagram, Tumblr, Pitrest, Google+ i druge mreže), u Facebooku su dugo čekali prije nego su predstavili hashtagove svojim korisnicima.
Ova opcija na Zuckerbergovoj mreži omogućava pretraživanje oznaka direktno iz tražilice na Facebooku – npr. dovoljno je upisati #NBAFinals i pojavit će se rasprave korisnika koji u svojim objavama koriste ovu oznaku, zatim će biti moguće kliknuti na oznaku s drugih servisa poput Instagrama te pisati objave direktno s hashtag feeda, a na Facebooku kažu da će, kao i uvijek, korisnici sami moći kontrolirati kome će njihove objave i hashtagovi biti dostupni.
Andrew Frank, konzultant iz Gartnera novinarima BBC-a rekao je kako su Zuckeberg i ekipa iz Facebooka, kada su vidjeli kakav je uspjeh Twitter postigao s hashtagovima, odlučili uvesti oznake i na svoju društvenu mrežu, pogotovo zbog toga što su hashtagovi popularni među oglašivačima tako da će to biti još jedna prilika za oglašavanje, odnosno za dodatnu zaradu Facebooka.
Ova kompanija trenutno ne omogućava targetiranje korisnika prema hashtagovima niti sponzorirane hashtagova poput Twittera, no jasno je da bi u budućnosti oglašivači mogli Facebooku plaćati da se, među popularnim oznakama na njihovoj mreži, pojavi i koji sponzorirani hashtag.
Samo za odabrane: Pogledajte kako otvoriti tajnu grupu na Facebooku!
Također, neki analitičari smatraju da bi hashtagovi mogli omogućiti i oglašavanje u stvarnom vremenu na Facebooku tijekom velikih događaja – npr. oglašavali bi se tijekom dodjele Oscara ili Super Bowla kada korisnici koji gledaju te događaje u ruci drže pametni telefon i provjeravaju objave na Zuckerbergovoj mrežu kako bi vidjeli što komentiraju njihovi prijatelji i ostali korisnici. U budućnosti će takve događaje moći pratiti putem hashtagova na Facebooku, a milijuni ljudi koji prate takve hashtagove sigurno će privući i oglašivače te Cotton Delo s Advertising Agea kaže kako bi se začudila da Facebook s vremenom ne unovči ovu mogućnost korištenja hashtagova.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook