Obavijesti Video Pretražite Navigacija
izvanredna

Ustavni sud: "Milanović ne može biti ni mandatar ni predsjednik Vlade ni ako podnese ostavku"

JOŠ DA JE VIŠE STAZA...

Zagreb šesti glavni grad u EU-u po biciklističkom prijevozu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Zagreb je šesti glavni grad Europske unije po svakodnevnome biciklističkom prijevozu s 10,1 posto bicikala na svojim prometnicama, izvijestio je Grad Zagreb na svojim mrežnim stranicama.

Prvi je po broju biciklista u svakodnevnome prometu Kopenhagen s 35 posto, drugi je Amsterdam s 32 posto, Berlin je treći s 13 posto, Ljubljana četvrta s 12 posto, te Helsinki peti s 11 posto bicikala na svojim prometnicama.

Pročitajte i ovo Nevrijeme u Zagrebu Žuti meteoalarm Nevrijeme pogodilo Zagreb: Na dio grada pala tuča, pogledajte koji su kvartovi najgore prošli Ilustracija - 3 Kvaliteta života Čudaci na dva kotača osvajaju Europu: ''Kombinacija vlak - bicikl ne bi trebala biti nikakav SF, nego dio hrvatske turističke ponude''

Eurobarometar ističe da je vožnja biciklom na posao ili zbog koje druge svakodnevne obveze neravnomjerno raspoređena diljem EU-a, pa tako čak trećina Nizozemaca biciklom dolazi na posao ili ga koristi svaki dan, dok se na Cipru, Malti i Portugalu ta praksa još nije udomaćila.

"Grad Zagreb sustavnom strategijom provodi zacrtane programe kojima je cilj uvođenje biciklističkog prometa u što većoj mjeri u prometni sustav i populariziranje vožnje biciklom kao načina gradskog prijevoza. Uz programe koje provodi, Grad podupire biciklističke sportske manifestacije i mnogobrojne udruge koje u svojim programima promoviraju bicikl kao prijevozno, sportsko i rekreativno sredstvo", ističe Gradska uprava.

Zagreb danas broji nešto više od 200.000 aktivnih biciklista, od kojih njih 3000 svakodnevno prolazi pored brojača bicikala – Bike totema na Trgu Stjepana Radića.

"Zagrepčanima su na raspolaganju 562 biciklistička parkirališta na javnim površinama i nešto više od 300 kilometara uređenih biciklističkih staza. Istovremeno, svaka nova prometnica u Zagrebu gradi se s biciklističkim stazama/trakama kao sastavnim dijelom prometne infrastrukture te je postao prvim hrvatskim gradom koji je uveo dijeljeni promet na kolniku", poručuju iz Grada. (HINA)

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene