Ilustracija, njemačka autocesta
Ilustracija, njemačka autocesta Foto: Afp

Velika većina Nijemaca podržava okončanje duge tradicije "slobodne vožnje za slobodne građane" i uvođenje ograničenja maksimalno dopuštene brzine od 130 km/h na autocestama


Po prošlotjednoj anketi javnog servisa ARD-a, 60 posto ispitanika podržava ograničenje brzine na mreži njemačkih autocesta da bi se smanjila emisija štetnih plinova i očuvala klima.

Ovo je za tri postotna boda veća potpora ograničenju brzine nego u sličnoj anketi provedenoj u lipnju.

Na njemačkim autocestama nema općeg ograničenja maksimalno dopuštene brzine, ali na mnogim dionicama vozači zbog sigurnosnih razloga moraju usporiti.

Među onima koji se zalažu za opće ograničenje je i četverostruki svjetski prvak u Formuli 1, Sebastian Vettel.

Pitanje ograničenja brzine na dnevnom se redu pojavi svaki put kad Njemačka sastavlja novu vladu.

Autobahn, Njemačka - 3 13 tisuća kilometara revolucije: Kako su njemačke autoceste promijenile svijet

Njemačke ceste - 2 Njemačka svetinja: Mračna prošlost autocesta koje igraju protiv europskih pravila

Uspiju li postojeći pregovori o sklapanju nove vladajuće koalicije socijaldemokrata (SPD), liberala (FDP) i zelenih, ograničenje se neće uvesti.

Zeleni, koji se zalažu za ograničenje, priznali su poraz po tom pitanju jer mu se potencijalni koalicijski partner FDP oštro protivi.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju