Tjednik koji se poziva na izvore bliske slučaju uspostavlja vezu između nedavne odluke Europskog parlamenta da više ne koristi usluge privatnih tvrtka za prijevoz zastupnika, već da izravno zaposli vozače. Rezoluciju o tome su ovog tjedna izglasali eurozastupnici u Strasborgu. To je sporna tema među zastupnicima jer će vlastiti vozači za 50 posto povisiti troškove prijevoza, na oko 10 milijuna eura godišnje.
Pročitajte i ovo
Veselo u EU parlamentu
Pogledajte kako su europarlamentarci odgovorili Orbanu: "Ovo nije Eurovizija"
radio je kao prevoditelj
Uhićen muškarac koji je planirao teroristički napad na dan izbora
Ali Europski parlament, koji objašnjava tu promjenu sigurnosnim razlozima, sumnja da su slučajevi dvojice vozača izolirani. "Europski parlament ne komentira sigurnosna pitanja", regirala je jedna glasnogovornica u Bruxellesu, prenosi AFP.
Ona je precizirala da je u proračun 2017. uključeno 110 radnih mjesta vozača, što će se izglasavati u jesen. Objasnila je dva razloga te promjene, prvi je bolja socijalna sigurnost vozača, a drugi što žele znati tko za njih radi i tko ulazi u zgrade u Bruxellesu i Strasborgu. Prema jednom dužnosniku tvrtke Biribin Limousines, koja je osiguravala vozače za parlament u Strabourgu i djelomično za Bruxelles, "niti jedan vozač nije otpušten", i dodaje da "nikada ništa nije pronađeno u njihovim automobilima". On nadalje tvrdi da su informacije Der Spiegela laži. Ta kompanija sa sjedištem u Parizu ima 85 automobila u Strasbourgu i 35 u Bruxellesu.
Europski parlament je 6. travnja potvrdio da je jedan od bombaša samoubojica, Najim Laacharaoui, terorističkih napada u Bruxellesu 22. ožujka radio 2009. i 2010. kao student u zgradi parlamenta na poslovima čišćenja. (Hina)